Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 18:05   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Neo kommer i rødt óg altså. =) Jeg har vært og tatt på den i dag (høres lugubert ut, men jeg var ganske ånkli altså) og har definitivt bestemt meg. Nuh skal det surfes etter pris. =)

Åh.. dette har jeg ikke lest...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 10:14   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Pappalille, kjøpte du Neo? Er du fornøyd?
Jeg har gått bort fra Nokia og vingler nå mellom SE Neo og en eller annen HTC-telefon.

Jeg har ikke kjøpt ny telefon enda men tenker på det daglig.
Nå har jeg endelig sjekket litt med abbonement og skjønt litt mer av det.
Jeg har en enkel telefon med liten skjerm som jeg ikke surfer på nett med og ringer litt og sender endel meldinger. Det aller viktigste er bra kamera.
Nå har jeg sjekket hva jeg egentlig betaler for å ha den telefonen og regningene er på over 500,- hver måned.

Om jeg har skjønt det riktig så koster abbonnement på denne surfetelefonen 449,- i måneden. Og etter et år koster det 249,- i måneden. Uansett er det jo mye billigere pr mnd å ha en sånn fin ny telefon enn den simple telefonen jeg har. Og attpåtil kan jeg surfe på nett med den. Så nå må jeg bare bestemme meg for hvilken telefon jeg skal ha.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 11:20   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Og så kan du ha wordfeud på den.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 15:54   #24
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.002
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg mobil, men ...

Ja, jeg kjøpte Neo og jeg er knallfornøyd! Til mitt bruk er den rett og slett perfekt, har aldri vært så begeistret for en telefon noensinne. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no