|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#741 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Jeg ser heller ikke poenget, (og har vel bare vært borti det selv en gang, så vidt jeg husker) men jeg hadde svart hvis noen spurte meg om hvorfor jeg hadde rødprikket dem. Selv om det var pr.PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg tror ikke jeg hadde kommet på å skrive en pm til en som har rødprikket meg. Men det har hendt jeg har gjort det på grønnprikker.
![]() |
#743 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg misliker sterkt laaaange utgreeinger på prikker. Røde prikker, altså. Særlig av det moraliserende slaget, "nå synes jeg du er ufin og hensynsløs, og at du skal gå i deg selv og prøve å ta lærdom av dette slik at du kan utvikle deg til å bli et bedre menneske".
![]() |
#744 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg har ikke vært her særlig lenge ennå, og har til gode å prikke, men på andre fora har jeg lagt lista for grønne prikker mye lavere enn for røde, og vil nok gjøre det samme her. Jeg kan nok finne på å rødprikke dersom noen, etter min mening, er direkte ufine og usaklige, jeg tror neppe jeg prikker kun fordi noen er dypt uenig med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Bedreviter
|
Det er nok det som er normen for de aller, aller fleste her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Helt greit å ikke gidde svare på teite pmer er det ikke?
![]() |
#748 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
flisespikker
|
Her:
![]() |
#752 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg rødprikker ikke. Rødprikke har jeg gjort en gang i et annet forum, og da var det så usaklig at det kvalifiserte for mod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Jeg har ingen problemer med å rødprikke innlegg som fortjener det, selv om jeg skulle komme så sent inn i diskusjonen at jeg ikke ser poenget med å si det samme som Skilpadda og Teo og Polyanna en gang til.
![]() |
#754 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Noen ganger sier jeg det samme som dem likevel, da. Hvis jeg føler behov for å virke litt schmart.
![]() |
#755 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?Og har litt for mye å gjøre på jobben til å orke å begynne.
![]() |
Emneord |
klassiker, rødprikking |
|
|