Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjemmelaget smør med bi-smak

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-11, 12:35   #121
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Jeg tror du må bruke cellemelken til noe annet, gitt.

Men har du vurdert å lage tettemelk? Bismaken kan jo forsvinne ved syrning. Jeg er oppvokst med tettemelk/tjukkmjølk om sommeren, og det er jo forsåvidt ingenting i veien for å lage det hele året, du må bare få satt i gang en kultur.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:39   #122
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Hva er å shalme? :lærer også masse av denne tråden:

(Og får usannsynlig lyst på smør. Uten bismak, men med masse salt.)

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:52   #123
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.573
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tror du må bruke cellemelken til noe annet, gitt.

Men har du vurdert å lage tettemelk? Bismaken kan jo forsvinne ved syrning. Jeg er oppvokst med tettemelk/tjukkmjølk om sommeren, og det er jo forsåvidt ingenting i veien for å lage det hele året, du må bare få satt i gang en kultur.

Jeg bruker jo skummetmelken som drikke melk, ikke noe smak på den. Problemet er jo at jeg drukner i fløte (2-3 liter i uka) som jeg ikke kan lage smør av fordi det blir vond smak og som jeg ikke greier å syrne til rømme :dobbelt:
Syrner også litt skummetmelk, gubben er fan av flatbrød med surmelk på (som jeg helt har glemt hva de kalller) så det har jeg kåll på.

Å shalme er å undersøke celletallet til kua. Væsken som brukes heter shalmvæske.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:57   #124
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Bare 1 time og 15 minutter til lunsj. *øver på åpningsreplikker*

Hvordan gikk lunsjkonversasjonen i dag?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:00   #125
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Nå har jeg lest denne infomative tråden og skikkelig kost meg.

Det gjenstår bare ett spørsmål: Hvorfor vet Saint, som er noe av det mest urbane jeg kjenner, så mye om melkeproduksjon?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:02   #126
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.881
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvordan gikk lunsjkonversasjonen i dag?

Lunsjkompisene mine hadde møte. Jeg spiste på kontoret mitt helt alene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:25   #127
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Men har du vurdert å lage tettemelk? Bismaken kan jo forsvinne ved syrning. Jeg er oppvokst med tettemelk/tjukkmjølk om sommeren, og det er jo forsåvidt ingenting i veien for å lage det hele året, du må bare få satt i gang en kultur.

Hvordan lages tettemelk? Og hvordan smaker det?
Vi hadde en lærer som tok oss med mye ut i skog og mark (til stor misunnelse fra de andre klassene på trinnet), og han fortalte at det ble brukt tettegras til å lage tettemelk av før i tida.

Dette er planten tettegras.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:31   #128
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.466
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Tettemelk - lager man det med vilje altså? Min far drakk melk fra kyrne deres som hadde spist tettegras da han var liten , og har vel aldri drukket ren melk siden ... Eller misforstår jeg hva tettemelk er for noe nå?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:33   #129
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Det er nok litt myteomspunnet det med tettemelken og tettegraset. Men jeg mener at min nabo Arnhild fortalte at de gjorde noe med tettegraset og melken...? At de tømte varm? melk over bladene og så "løp den sammen"?

http://www.naturfag.no/artikkel/vis.html?tid=1246816

I denne artikkelen sammenlignes tettemelk med det islandske Skyr, men det tror jeg blir feil. I Østerdalen/Rørostraktene har vi jo "skyr", altså skjørost, som er en ganske hard cottage cheese. Tettemelken er som en veldig tykk biola og har en ganske annen konsistens, glatt og klumpefri og ikke ostemasse-aktig, men litt for tykk til å drikke.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:33   #130
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Tettemelk - lager man det med vilje altså? Min far drakk melk fra kyrne deres som hadde spist tettegras da han var liten , og har vel aldri drukket ren melk siden ... Eller misforstår jeg hva tettemelk er for noe nå?

Det er nok bare det reneste sprøyt, er jeg redd.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:38   #131
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg bruker jo skummetmelken som drikke melk, ikke noe smak på den. Problemet er jo at jeg drukner i fløte (2-3 liter i uka) som jeg ikke kan lage smør av fordi det blir vond smak og som jeg ikke greier å syrne til rømme :dobbelt:
Syrner også litt skummetmelk, gubben er fan av flatbrød med surmelk på (som jeg helt har glemt hva de kalller) så det har jeg kåll på.

Å shalme er å undersøke celletallet til kua. Væsken som brukes heter shalmvæske.

Er det søll du tenker på Floksa? :aner på dine kanter:

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:44   #132
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.573
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Er det søll du tenker på Floksa? :aner på dine kanter:

Brødsøll ja!

Takk!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:03   #133
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Jeg får hjemlengsel av denne tråden! :bestiller flybilletter sporenstreks:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:13   #134
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.573
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Åh. Jeg er sånn naivtforelsket i livet-på-landet. Det er så utrolig fjernt for meg. Og så uendelig eksotisk. Jeg digger denne tråden og hele problemstillingen. Og lurer på hva propping er.

Det er eksotisk på landet og akkurat sånn du ser det for deg. Det er alltid sol, sommer og lukten av nyslått høy. Kuene rauter mildt mens jeg sitter i ullstakken min og melker den friske hvite melken ned i et spann. Kalvene springer i glade kast og alle barna mine er unnfanget i en høystakk.


__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:24   #135
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.881
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er eksotisk på landet og akkurat sånn du ser det for deg. Det er alltid sol, sommer og lukten av nyslått høy. Kuene rauter mildt mens jeg sitter i ullstakken min og melker den friske hvite melken ned i et spann. Kalvene springer i glade kast og alle barna mine er unnfanget i en høystakk.


Fantastisk!

Leier du ut kårstua? Evt. høystakken?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:29   #136
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Det gjenstår bare ett spørsmål: Hvorfor vet Saint, som er noe av det mest urbane jeg kjenner, så mye om melkeproduksjon?

Saint er egentlig bygdejente.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:39   #137
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak




:bidrar:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 17:32   #138
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak





( )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 17:37   #139
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Se på den her da!!!



Og den her



Hehe. hentet herfra - Dairyland, the Midwest USA ball jointed doll forum (midtvestens kuleleddet dokke-forum) .

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:25   #140
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.221
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget smør med bi-smak

Kuleleddet dukkeforum!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
inseminør, kukontroll, kuleleddet dukkeforum, kumøkk, kuting, porrig, propping, romvesen, sie jur


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no