Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 10:29   #321
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Her skjønner jeg ikke helt logikken. Har man skrevet 1000 innlegg og fått 1000 ryktepoeng så er man vel etterhvert såpass godt kjent av de andre at det ikke er noe "skummelt" å slippe inn på MII. Det skal godt gjøres å være en "leser" og samtidig ha mange innlegg OG høyt rykte her inne (spesielt siden hver prikk ikke gir spesielt mange poeng).

Vel, på NM ga jeg vel prikker verdt mye mer enn 1000 - så undringen til Magnolia deler jeg. 1000 ryktepoeng vil vel etterhvert være ganske lett å få, og da er det vel i praksis antall innlegg som sier noe om hvorvidt man kommer inn i MII.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:30   #322
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Verdien av ryktepoengene blir regulert hele tida, så det ikke skal gå inflasjon i dem her inne. Ingen får gi mer enn 10 poeng, så vidt jeg husker.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:32   #323
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Verdien av ryktepoengene blir regulert hele tida, så det ikke skal gå inflasjon i dem her inne. Ingen får gi mer enn 10 poeng, så vidt jeg husker.

Ok, det høres bra ut.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:47   #324
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Medlemssalong II

Nå er vel egentlig denne diskusjonen avsluttet siden M2 allerede er opprettet, men jeg må bare si at selv om det er et hav av tid til jeg evt kommer inn dit og jeg ikke aner noe om hva som foregår der inne - jeg er tross alt ikke i nærheten av å komme meg inn i M1 enda engang - så synes jeg det er helt fint at det sånne rom her. En påskjønnelse for lang og tro tjeneste og en pådriver for ferskinger som meg.
Så kos dere i salongene og i de private rom med god samvittighet dere som er der! Jeg er etter denne tråden ikke blitt inspirert til å skrive mange meldinger, men gode meldinger. Og får jeg det ikke til håper jeg at jeg kan få konvertere til en sitrusfrukt med tid og stunder...

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:54   #325
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Jeg er etter denne tråden ikke blitt inspirert til å skrive mange meldinger, men gode meldinger.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 16:59   #326
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nå snakker du som en bestemor også.

*HOST*

Det kommer muligens av at jeg nå skal bli bestemor til nr 2.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:13   #327
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

*HOST*

Det kommer muligens av at jeg nå skal bli bestemor til nr 2.

Jaha! Du henger deg på meg, altså.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:26   #328
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jaha! Du henger deg på meg, altså.

Tydeligvis, Vimjer!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 17:56   #329
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hvis det opprettes en ny gruppe med ferre medlemmer, tror jeg automatisk at mange vil holde seg på det gamle "stedet" hvor det er mest trafikk.

Jeg tror du har rett i at mange kommer til å være begge steder. Folk slutter nok ikke å skrive i de lavere foraene selv om det skulle opprettes nye.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:00   #330
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

*HOST*

Det kommer muligens av at jeg nå skal bli bestemor til nr 2.

Skal du? Jeg som trodde jeg visste allt

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:06   #331
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Tydeligvis, Vimjer!

Jeg fordeler barnebarna på flere døtre.

Gratulerer så masse. Spennende.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:28   #332
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Slitan med ny medlemssalong da dere.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:38   #333
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg fordeler barnebarna på flere døtre.

Gratulerer så masse. Spennende.

Gud, jeg er glad det ikke er den andre datteren min. Vel er denne som skal ha nr 2 nå ung, men hadde det vært 16 åringen, hadde jeg steilet!

Hun sa forøvrig: " Slapp av mamma, jeg skal ikke ha barn i det hele tatt, jeg!"

Nelle: Jeg rakk ikke før det passet her.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 06:51   #334
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.865
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det kommer muligens av at jeg nå skal bli bestemor til nr 2.

Gratulerer!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 08:39   #335
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Er denne salongen åpnet ennå eller? :nysgjerrig:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 08:42   #336
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Er denne salongen åpnet ennå eller? :nysgjerrig:

Den er åpnet, som jeg skrev litt lengre opp i tråden.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 08:49   #337
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Den er åpnet, som jeg skrev litt lengre opp i tråden.

Ok, men vi utenforstående får ikke se hvor den ligger før vi får komme inn, eller?

Mener å huske at medlemssalongen var lukket, men synlig inntill jeg plutselig var inne.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 08:58   #338
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Den er åpnet, som jeg skrev litt lengre opp i tråden.

Ok, det fikk jeg ikke med meg. Gratulerer med ny salong til dere det gjelder, håper jeg også får innpass der med tiden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 09:56   #339
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Ok, men vi utenforstående får ikke se hvor den ligger før vi får komme inn, eller?

Mener å huske at medlemssalongen var lukket, men synlig inntill jeg plutselig var inne.

M2 er usynlig for alle som ikke har tilgang.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 10:03   #340
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemssalong II

Ok. Egentlig veldig greit, for jeg trives jo godt nå. Likte ikke det stresset jeg følte mens jeg ventet på de siste poengene for å slippe inn. Haaater smisking, og ble nesten utrivelig for å ikke virke desperat.

Jaja. Takk for opplysningen i hvertfall. Håper dere kloke hodene på toppen innimellom kommer og svarer også i den semihemmelige salongen. Er virkelig ikke bekymret for at resten av FP skal dø ut.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no