|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Vi har jo også goodbynboksen, og har hatt den i mange år. I skapet. Jeg trodde det skulle være den ultimate matboksen, men jeg liker den ikke. Lokket er vanskelig å få til å sitte skikkelig for små barnehender så jeg hadde aldri i verden hatt flytende mat i den. I tillegg er det mye luft mellom rommene som gjør at den tar enormt stor og unødvendig plass.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Jeg har blitt veldig glad i Kaluza-matboksen, eldste bruker den nå etter at Laptop lunch-boksen ble litt liten (de har med frokost, lunsj og brødmat til fruktmåltidet). Setter en av småboksene fra LL i det ene rommet hvis hun skal ha yoghurt. Minsten bruker LL-boksen med ymse småbokser oppi, hun har litt mer variert innhold i matboksen enn frøken leverposteiskive.
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?For stor? For oss er den i knappeste laget, men så har hun med mat til tre måltider i den også, da. Barnehagen vil helst at de har en boks til alle måltidene. Lokket er litt tricky ja, jeg ser for meg at det ikke holder så veldig lenge nødvendigvis. Vi får se! Ellers er jeg fortsatt fan av Laptop lunches sine bokser, bruker dem en del selv også.
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Jeg synes Kaluza har fin størrelse (kunne faktisk vært litt større, ikke plass til nok skiver til yngste, de har ikke måltid i bhg og må ha med seg alt), men jeg er ikke begeistret over lokket, det sitter for dårlig!
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Hun har visst fått en del klager på lokket, så det er endret på de nyeste matboksene: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?Mine vil ikke lenger ha kreative matbokser. "Vi vil ha sånne matbokser som alle andre har mamma. Med bare brødskiver". |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lurt |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nudelsnacks? Selges det overalt og ligger det ved de vanlige nudlene? Har aldri sett dem.
|
|
|
#13 |
|
|
Ja, det hadde jeg også gjort altså. Ingen tvil om det. :nemlig. Tror kollegaen som reagerte på mine ble avskrekket fra å si så mye mer om maten min, gitt.
|
|
![]() |
|
|