Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole
300 7 5,51%
500 45 35,43%
700 32 25,20%
900 16 12,60%
1100 15 11,81%
1300 0 0%
1500+ 12 9,45%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 23:16   #41
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Kjøper stort sett klær til 300- Men krysset av for 500.

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:31   #42
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Jeg trodde det var barneklær det var snakk om, så da tok jeg over 500,-, men er det voksenklær så hadde jeg sagt 1000,- Begrunnelsen for dette er at vi som regel kan ha klærne lenger, vi vokser ikke ut av dem så fort som små barn gjør (som regel da). Men vi blir jo lei dem

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:46   #43
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg synes også at det begynner å bli dyrt ved 500,-. Ikke skikkelig dyrt før det nærmer seg 1000,-.

Enig..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:50   #44
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Mine grenser har endret seg litt etter at jeg begynte å tjene penger.
Nå er det 300 for en genser og 700 for en bukse eller en kjole.
Til barn kjøper jeg av prinsipp ikke dyrt merketøy, jeg ser ikke helt argumentet om at det skal være fantastisk kvalitet når det passer i noen få måneder, dessuten skal han ha noe å leke i, ikke noe å posere i. Det dyreste guttungen har hatt har vel vært vinterdress og festdrakt til ca 400 kr. Festdrakta ble brukt to ganger. Til vanlige plagg, bukser, gensere osv, har jeg gjerne en øvre grense på 2-300.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:16   #45
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.913
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Jeg er skikkelig kjipt hva angår klær, og synes at alt over 300 kr er dyrt.
Likevel kan jeg fort finne på å kjøpe flere plagg som tilsammen overstiger 1000,- før jeg reagerer. :gjerrig:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:56   #46
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Jeg syns topper over 500 og jeans over 1500 er dyrt til en voksen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:26   #47
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.447
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Svarte som man skal ved slike undersøkelser. Kjapt og greit, uten å analysere for mye. Endte da på 700,- Det er et slagst snitt mellom alle ulike plagg. Kjøper gjerne topper og liknende til et par hundre kroner, men bukser har jeg akseptert at koster en del mer.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 13:45   #48
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.586
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Jeg kjøper det jeg vil ha, til den prisen det koster. Jeg bare passer på at jeg ikke vil ha så veldig mye. Kunne vel signert mim her.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 13:51   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.997
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg synes det er forskjell på gensere, bukser og kjoler, jeg da...

Voksne:
Gensere: dyrt over 500 kr
Bukser: dyrt over 800 kr
Kjoler (hverdags): dyrt over 400 kr
Festkjoler (bryllup, julebord ol) dyrt over 1500 kr

Barn:
Gensere: dyrt over 400 kr
Bukser: dyrt over 500 kr
Kjoler (julekjoler ol): dyrt over 700 kr

Legger til at jeg har barn i aldren 4 - 13 år, og har tatt utgangspunkt i barneklær i aktuell alder...


Enig med Liven.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 13:57   #50
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

Jeg stemte 700.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 14:19   #51
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Merkeklær - Når blir et plagg dyrt, type genser, bukser, kjole

1500+

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no