Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken telefon vil jeg ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 11:29   #1
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Hvilken telefon vil jeg ha?

Jeg liker ikke touchtelefoner og har cirka samme preferanser som din bestemor: Mobiltelefon som har mye minne, fantastisk kalenderfunksjon, veldig godt kamera og ellers oppfører seg noenlunde.

Men jeg innser at det nok skal være en touchtelefon nå, og Angry Birds redder sikkert dagen.

Nokia har jeg fordommer mot, så de utgår. Apple har jeg også fordommer mot, men kan til nød leve med. Kona har iPhone - er det noen fordeler ved å ha to av samme i husholdningen? Jeg har cirka null behov for å bruke telefonen som musikkdings. Jeg er HTC-skeptiker også, men kan kanskje overbevises. Samsung og SE bruker jeg å like.

Pris betyr noe.

Hva slags telefon er det jeg vil ha, da?

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:42   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken telefon vil jeg ha?

Hva er budsjettet?

Fordommer mot HTC tror jeg man skal glemme. Tror kanskje en del henger igjen for de som hadde gamle Windows Mobile-telefoner. HTC sine Android-telefoner har jevn over vært bra - joda, de har hatt noen som har vært trege - og rimelige - men man har på sett og vis da fått ha man betalte for.

Er iPhone aktuell, kan jo toppmodellene fra HTC og Samsung være aktuell. SE har for så vidt også aktuelle telefoner her, men jeg mener SE har litt å bevise igjen når det gjelder Android-telefoner. Joda, de har en del modeller nå som er meget gode, men det gjenstår å se at selskapet har tatt til vett og prioriterer å komme med programvareoppdateringer til sine Android-telefoner. Med X10-serien lå SE år og dag bak de fleste andre når det gjaldt å få på plass oppdateringer. Men kanskje de har lært - SE Arc er bra, og blir av telefonene med bra kamera.

Man skal ikke glemme LG heller i denne sammenhengen.

Man kan jo også vurdere hvilken størrelse på telefonen man føler man trenger. Her varierer det jo fra 3,5 til nesten 4,5 tommer, og det er ganske stor forskjell.

Samsung Galaxy SII og HTC Sensation er meget gode telefoner. SE Arc også i utgangspunktet, selv om prioriteringene her er lagt opp på en litt annen måte. Men det er også dyre modeller.

HTC Incredible S, Desire S og de litt rimeligere av de nye modellene i Galaxy-serien kan være verdt å se på.

ZTE og Huawai har noen rimeligere modeller som i forhold til prisen får en del skryt. Men kameraet på disse er vel et av de svake leddene.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:49   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken telefon vil jeg ha?

Jeg svinger mellom HTC Sensation og Samsung Galaxy S2 nå. Tror ikke det er så mye som skiller dem, så det er mer smak og behag.

Jeg har hatt HTC Desire Nordic, og vært superfornøyd med den, og i forhold til hvor mange telefoner jeg har hatt - jeg bytter ofte bare fordi jeg har lyst - så er den en av de desidert beste. Tror derfor ikke du skal være så kritisk til HTC slik de har blitt nå.

  Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:53   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon vil jeg ha?

Samsung Galaxy S2. Jeg kaster ut mannen min før jeg kaster ut denne telefonen. *besatt*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:58   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken telefon vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hva er budsjettet?

Fordommer mot HTC tror jeg man skal glemme. Tror kanskje en del henger igjen for de som hadde gamle Windows Mobile-telefoner.

gammel Windows Mobile-telefoneier melder seg! Jeg var leeeenge skeptisk til htc etter q-teken jeg måtte bruke ca 6 mnd. (arvegods fra mannen) Men nå er jeg lykkelig eier av Htc Desire. Den er til reparasjon da, men den har 2 års garanti og telefon kjøpt i Frankrike gikk utmerket an å reklamere på hos Elkjøp, så nå elsker jeg HTC mer enn noensinne og jeg synes den er bedre enn mannens Samsung. (bare at den har større skjerm)

(nå vet jeg ikke så mye om forbedringene til Htc sensation osv, og Samsung GALAXY S 2 vi har fjorårets modeller)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no