Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var du på videregående?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 10:39   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvem var du på videregående?

.....

Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 09:08.
  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 11:13   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var som sagt den som organiserte mye, og sånn er det fortsatt. Jeg står som hovedansvarlig for jubileumsfeiringene også, og har gjort det både på 5 års, 10 års og 15 års jubileet. Alle forventer det, og ingen andre enn meg og noen av mine venner tar initiativ heller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 11:15   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror jeg var den kjedelige, ganske skoleflinke, litt småsjenerte som egentlig ikke hørte til noe sted men likevel hang med de samme folkene som fra ungdomsskolen, og som var redd for å få spesielt mye oppmerksomhet. Ikke populær hos noen, egentlig.

Sist redigert av Maxine : 17-07-11 kl 14:53.
Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:25   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var også med i den populære gjengen, men hadde venner og bekjente over hele linja egentlig. Meget sosial, på samme tid var jeg skoleflink, men fikk gode karakterer uten å bruke omtrent noe tid på lesing eller lekser så jeg rakk å være med på det meste som fristet. I tillegg jobbet jeg en del ved siden av skolen (butikk og nattklubb så sånn sett fikk jeg være sosial med vennene mens jeg var på jobb) , og hadde også en kjæreste nesten hele vgs som jeg brukte mye tid sammen med. Jeg har allikevel aldri vært en mobber, og var ikke redd for å gi beskjed om jeg syntes at noen ble behandlet urettferdig. Og så var jeg lite interessert i å teste grenser så sånn sett var jeg nok litt kjedelig.

I dag er jeg fortsatt veldig sosial, og har et stort behov for å treffe venner ofte. Har fortsatt venner fra mange ulike grupperinger (i den grad disse fortsatt eksisterer utover skoletiden), men har ikke kommet så veldig langt faglig sett (dvs har høyere utdanning +). Er fortsatt opptatt av å ikke gjøre så mange stunts og er sånn sett kjedelig og lite impulsiv (de særere egenskapene blir vel bare mer og mer sære med årene ), men liker å ha det stabilt og trygt. Er forresten überkjedelig i klesveien da, og liker å kle meg mer klassisk (men jeg har til gjengjeld aldri brydd meg om hva folk måtte mene om slike ting).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:34   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg var/er veldig interessert i musikk og hadde derfor en rocka stil. Jeg skilte meg nok litt ut, klassen min bestod av bønder (bygdeungdom), idrettsfolk (fotball, ski, skøyter) og sosser. Merkelig nok hadde vi et godt klassemiljø.

Jeg var skoleflink og pliktoppfyllende, men hadde lett for det og sleit meg ikke ut. Skulket ikke. Jeg hadde kjæreste som var 4 år eldre og han hadde langt hår og tatoveringer. Jeg kjente mange og visste hva de het og skravlet med de fleste. Hadde ikke så mange nære venner, og som nå har jeg fremdeles litt dårlige sosiale antenner når det gjelder hvem som er de kule og sånn.

Gammel 17-07-11, 18:40   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var skoleflink og kanskje egentlig godt likt, men jeg hadde ingen venner.

Gammel 17-07-11, 18:47   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg var nok den litt rare, stilen min var min helt egen: Jeg var den eneste på skolen i 1993-1996 med skinnyjeans, flanellsskjorter, naglebelter og cowboyboots eller bestemorsstøvletter.
Men jeg hadde gode venner blant de kristne, de skoleflinke, metallerne, slackerne og de kule. Jeg var i grunnen en slags sosial kameleon på videregående og trivdes godt i de fleste miljøer. Jeg var dessuten den som hadde evnene, men ikke alltid viljen (når det gjaldt skolen).

Sist redigert av Enhjørning : 17-07-11 kl 19:00.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:48   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg var en av de mest aktive i kristengjengen, var med å slå gjennom fellesruss fremfor delt rødruss og credoruss, dirigerte to kor, holdt andakter, gjorde sjelden lekser men gjorde det greit på skolen likevel. Var kjent for latteren min som runget over skoleplassen hver dag, en forferdelig høylytt en. Kom ofte for sent, sov stadig i timene og var nok et lite irritasjonsmoment for lærerne men som ikke kunne si så mye fordi jeg stort sett leverte bra likevel.

Er nok en annen i dag, ja.

Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:00   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjenkjennes! Eller - jeg gikk ikke på mannsdominert linje, men ihvertfall på yrkesskolen som var guttedominert nok. Jeg tror vi var den kule klassen. De andre "jenteklassene" var frisørbimboene nede i første, mens vi på tegnelinjene holdt til på loftet i tredje. Jeg var vel den streiteste av dem, uten utskeielser i klesveien, så jeg så vel mer ut som jeg gikk på handelsskolen. Mens mine klassevenner gjerne var svartkledde og med varierende grad av nagler. Dette var midt i pønkertida på åttitallet, mind you.
Jeg var nest yngst i klassen, og en av de få under atten. Og så ut som jeg var tolv, så det var umulig å snike meg med på byen - herlighet så mange ganger jeg måtte gå hjem til hybelen min etter å ha blitt stoppa i døra på utestedene.

Sist redigert av -ea- : 08-12-12 kl 19:47.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:05   #10
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var den kjedelige, skoleflinke jente som var sosialt utafor. Brukte mye tid på skolearbeid, jobbet i bokhandel og var småspeiderleder. Ingen kjæreste, få venner (egentlig ganske ensom).

Gammel 17-07-11, 18:55   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde en haug av jentevenner, men ingen guttevenner. Ingen kjæreste, men fryktelig sosial. Var veldig sjenert ovenfor gutter type sier ikke et pip. Helt omvendt med jentene. Middels skoleflink. Tok noen snarveier av og til hvis jeg synes noe var skikkelig kjedelig og la hele sjela mi i hvis det var noe som fengte.

Gammel 17-07-11, 19:03   #12
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var ikke så mye på vgs

Tatt det i ettertid

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:06   #13
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg var den stille, sjenerte og den som ville men ikkje fekk det til. Var med ein del, men hadde ingen ordentlige venner. Blei sjeldent eller aldri invitert med på noko i helgane.

Er framleis slik i dag. Eg er stille og sjenert ( til ein blir kjent med meg ) Få venner.

Gammel 17-07-11, 19:08   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var en ekstremt omgjengelig kjeftsmelle.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:36   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg var nok forsåvidt ganske vanlig. Jeg var med i en gjeng, men hadde venner utenfor denne også. Jeg var den som alltid hadde en mening og som alltid sa i fra(om jeg gadd, for av og til gadd jeg ikke)
Jeg var også med i Ten Sing og leder der, men det var vi endel som var så det var ikke noe uvanlig.
Jeg gikk ikke på noen stor skole så de fleste viste om hverandre.

Gammel 17-07-11, 19:54   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg var helt midt på tre, middels flink på skolen, pliktoppfyllende, aldri borte fra
skolen, hadde det bra sosialt, festet en del siste året på vgs.,kan ikke helt kategorisere meg selv.
Hadde alltid en og annen beundrer, var verken nerden eller den mest populære.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:54   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk yrkesfag, første året på en bygdeskole, og andre året på en gigantisk skole i Oslo. Første året var jeg, tja, tilbakeholden, men omsvermet. Mange venner, et og annet forhold. Jeg var svært skoleflink uten å gjøre noe, og toppelev i alle fag. Ellers var jeg alltid i full opposisjon, og fikk med meg klassen og læreren på prosjekter som endte med leserinnleggstorm i lokalavisen, og offentlig diskusjon med kirkevergen.

Andre året var mye som første, bortsett fra at jeg kombinerte skolen med en vill mengde personlige problemer, uheldig miljø, oppbrudd og oppgjør, så jeg satte verdensrekord i fravær. Fikk allikevel gode karakterer fordi lærerne, de strålende sådan, mente at jeg hadde bevist evnene i de få stundene de så meg.
Vel. Det var vel det året "mørk og mystisk" ble min greie.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:09   #18
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var skoleflink (med unntak av matte og gym, som jeg hatet) og pliktoppfyllende; sa ikke noe i timene unless spoken to. Fikk endel negativ oppmerksomhet av typen "lærernes yndling" osv fordi jeg fikk gode karakterer men ble også sett opp til endel. Hadde 3 gode venninner; vi hang sammen hele tiden og hadde det mye artig. Festet ikke så mye men var stort sett med på det som skjedde. 3. året fikk jeg meg "kul" kjæreste og ble litt mer akseptert blant jentene i hvert fall.

I ettertid har jeg fått høre fra gutta jeg gikk i klasse med at de var litt redd meg for jeg var visst så mystisk.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:32   #19
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det eneste som aldri endret seg på meg var vel fornavnet mitt, og å hate ballspill.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:48   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg bodde 150 mil fra hjemstedet mitt sammen med en 5 år eldre samboer, det gjorde meg nok mer voksen enn de andre. Hang lite med de på skolen, det var høyst egenvalgt. Flink uten å anstrenge meg, men tror absolutt ikke jeg ble sett på som "nerd", i den grad det fantes da.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.