|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?..... Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 09:08. |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var som sagt den som organiserte mye, og sånn er det fortsatt. Jeg står som hovedansvarlig for jubileumsfeiringene også, og har gjort det både på 5 års, 10 års og 15 års jubileet. Alle forventer det, og ingen andre enn meg og noen av mine venner tar initiativ heller.
![]() |
#3 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg tror jeg var den kjedelige, ganske skoleflinke, litt småsjenerte som egentlig ikke hørte til noe sted men likevel hang med de samme folkene som fra ungdomsskolen, og som var redd for å få spesielt mye oppmerksomhet. Ikke populær hos noen, egentlig. Sist redigert av Maxine : 17-07-11 kl 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var også med i den populære gjengen, men hadde venner og bekjente over hele linja egentlig. Meget sosial, på samme tid var jeg skoleflink, men fikk gode karakterer uten å bruke omtrent noe tid på lesing eller lekser så jeg rakk å være med på det meste som fristet. I tillegg jobbet jeg en del ved siden av skolen (butikk og nattklubb så sånn sett fikk jeg være sosial med vennene mens jeg var på jobb) , og hadde også en kjæreste nesten hele vgs som jeg brukte mye tid sammen med. Jeg har allikevel aldri vært en mobber, og var ikke redd for å gi beskjed om jeg syntes at noen ble behandlet urettferdig. Og så var jeg lite interessert i å teste grenser så sånn sett var jeg nok litt kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var/er veldig interessert i musikk og hadde derfor en rocka stil. Jeg skilte meg nok litt ut, klassen min bestod av bønder (bygdeungdom), idrettsfolk (fotball, ski, skøyter) og sosser. Merkelig nok hadde vi et godt klassemiljø.
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var nok den litt rare, stilen min var min helt egen: Jeg var den eneste på skolen i 1993-1996 med skinnyjeans, flanellsskjorter, naglebelter og cowboyboots eller bestemorsstøvletter.
Sist redigert av Enhjørning : 17-07-11 kl 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var en av de mest aktive i kristengjengen, var med å slå gjennom fellesruss fremfor delt rødruss og credoruss, dirigerte to kor, holdt andakter, gjorde sjelden lekser men gjorde det greit på skolen likevel. Var kjent for latteren min som runget over skoleplassen hver dag, en forferdelig høylytt en. Kom ofte for sent, sov stadig i timene og var nok et lite irritasjonsmoment for lærerne men som ikke kunne si så mye fordi jeg stort sett leverte bra likevel. |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Gjenkjennes! Eller - jeg gikk ikke på mannsdominert linje, men ihvertfall på yrkesskolen som var guttedominert nok. Jeg tror vi var den kule klassen. Sist redigert av -ea- : 08-12-12 kl 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den kjedelige, skoleflinke jente som var sosialt utafor. Brukte mye tid på skolearbeid, jobbet i bokhandel og var småspeiderleder. Ingen kjæreste, få venner (egentlig ganske ensom).
![]() |
#11 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg hadde en haug av jentevenner, men ingen guttevenner. Ingen kjæreste, men fryktelig sosial. Var veldig sjenert ovenfor gutter type sier ikke et pip. Helt omvendt med jentene. Middels skoleflink. Tok noen snarveier av og til hvis jeg synes noe var skikkelig kjedelig og la hele sjela mi i hvis det var noe som fengte.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var ikke så mye på vgs |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Unik
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Eg var den stille, sjenerte og den som ville men ikkje fekk det til. Var med ein del, men hadde ingen ordentlige venner. Blei sjeldent eller aldri invitert med på noko i helgane.
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var nok forsåvidt ganske vanlig. Jeg var med i en gjeng, men hadde venner utenfor denne også. Jeg var den som alltid hadde en mening og som alltid sa i fra(om jeg gadd, for av og til gadd jeg ikke)
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var helt midt på tre, middels flink på skolen, pliktoppfyllende, aldri borte fra |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg gikk yrkesfag, første året på en bygdeskole, og andre året på en gigantisk skole i Oslo. Første året var jeg, tja, tilbakeholden, men omsvermet. Mange venner, et og annet forhold. Jeg var svært skoleflink uten å gjøre noe, og toppelev i alle fag. Ellers var jeg alltid i full opposisjon, og fikk med meg klassen og læreren på prosjekter som endte med leserinnleggstorm i lokalavisen, og offentlig diskusjon med kirkevergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var skoleflink (med unntak av matte og gym, som jeg hatet) og pliktoppfyllende; sa ikke noe i timene unless spoken to. Fikk endel negativ oppmerksomhet av typen "lærernes yndling" osv fordi jeg fikk gode karakterer men ble også sett opp til endel. Hadde 3 gode venninner; vi hang sammen hele tiden og hadde det mye artig. Festet ikke så mye men var stort sett med på det som skjedde. 3. året fikk jeg meg "kul" kjæreste og ble litt mer akseptert blant jentene i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Det eneste som aldri endret seg på meg var vel fornavnet mitt, og å hate ballspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg bodde 150 mil fra hjemstedet mitt sammen med en 5 år eldre samboer, det gjorde meg nok mer voksen enn de andre. Hang lite med de på skolen, det var høyst egenvalgt. Flink uten å anstrenge meg, men tror absolutt ikke jeg ble sett på som "nerd", i den grad det fantes da.
![]() |
|
|