Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 20:29   #521
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.592
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Var det ikke en spesiell sitrusfrukt som var god på nek-kommentarer?

Alle de fine rødeprikkene fra Sitronen ja. Jeg fikk for å ha skrevet værre en gang. Og lærte at det heter verre, selv om det ser værre ut

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 20:29   #522
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.



Jeg ser for meg dere to som to Hollywood legeserie-berter, usedvanlig vakre, velsminkede og velfriserte løpende gjennom sykehuskorridorene med hvite frakker flagrende bak dere og med autoritære kommandostemmer gjomende gjennom akutten der sykepleierne står skrekkslagne av beundring og æresfrykt!



Jeg tror vi bare lar den stå, Esme, eller hva?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 20:34   #523
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om man ønsker gruppetilhørighet så tror jeg at FP er et ganske dårlig sted. Jeg er antagelig ganske synlig, men får ofte lite respons på det jeg skriver likevel og jeg har aldri noen følelse av å tilhøre en gruppe.

"Gruppe" blir i denne sammenhengen dem som snakker godt sammen og som gjentakende ganger siterer og svarer hverandre. Jeg ser at det noen ganger er de samme som diskuterer. Det er ikke spesielt overraskende at noen snakker godt sammen, men synd hvis diskusjonen ikke tar med nye innspill. Det som oppleves som en gruppe kan endre seg fra diskusjon til diskusjon, men samtidig er det noen som stadig går igjen. Det som står under her viser jo at flere observerer at det er forskjell på hvordan folk blir behandlet. Jeg tror man må ha avstand til en diskusjon (eller forumet) for å se dette.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men det er en forskjell mellom hvordan etablerte brukere og nykomlinger blir irettesatt for små forseelser. Ikke hver gang, men innimellom tas nykomlinger uforholdsmessig hardt for uvesentligheter. Om nybegynner må man finne seg i å bli tatt i verste mening og misforstått til man har bevist det motsatte, mens medlemmer man kjenner blir tolket i lys av det man vet vedkommende mener fra før, og de unngår derfor endel pes for småting. Men sånn er det kanskje alle steder?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 20:37   #524
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Var det ikke en spesiell sitrusfrukt som var god på nek-kommentarer?

Begrepet nek ble en klassiker etter at Madam Mim i sin tid ble kastet ut av NM pga. en nek-kommentar på prikk til en annen bruker, tror jeg? Akkurat det kan vi være glad for i dag.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 20:41   #525
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

"Gruppe" blir i denne sammenhengen dem som snakker godt sammen og som gjentakende ganger siterer og svarer hverandre. Jeg ser at det noen ganger er de samme som diskuterer. Det er ikke spesielt overraskende at noen snakker godt sammen, men synd hvis diskusjonen ikke tar med nye innspill. Det som oppleves som en gruppe kan endre seg fra diskusjon til diskusjon, men samtidig er det noen som stadig går igjen. Det som står under her viser jo at flere observerer at det er forskjell på hvordan folk blir behandlet. Jeg tror man må ha avstand til en diskusjon (eller forumet) for å se dette.


Det beste man kan gjøre hvis man obseverer det du beskriver, forskjellsbehandling, er vel å rope det ut i tråden? Sette fingeren på det akkurat da det skjer? Uttrykke at dette oppleves som en hersketeknikk? Selvjustisen her på FP er forbilledlig, synes jeg.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 20:46   #526
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.337
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Men selvfølgelig er det forskjeller. Om en etablert bruker, for eksempel Skilpadda, kaller meg et nek, tar jeg det til etterretning fordi hun har bevist seg klok og rettferdig gjennom mange tusen innlegg. Om en småypp rookie gjør det samme, tenker jeg fortsatt "hold kjeft mens de voksne snakker om ting du ikke forstår, vennen". Noe satt på spissen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 20:53   #527
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Det beste man kan gjøre hvis man obseverer det du beskriver, forskjellsbehandling, er vel å rope det ut i tråden? Sette fingeren på det akkurat da det skjer? Uttrykke at dette oppleves som en hersketeknikk? Selvjustisen her på FP er forbilledlig, synes jeg.

Det kan du si og noen ganger blir det også gjort, andre ganger er det et spørsmål om å orke gjennomgå en tråd med 200 innlegg og plukke ut eksempler på at det skjer, finne eksempler fra andre tråder der det samme skjer osv. Det er et stort arbeid å finne konkrete eksempler på det.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:02   #528
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.087
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Om man er ny på dette forumet så betyr ikke det at man er ny på forum generelt, jeg tipper de fleste har forumerfaring når de registrerer seg her - som jeg f.eks. . Jeg syns jeg har blitt godt tatt i mot - og jeg hadde 500 ryktepoeng FØR jeg hadde nok innlegg, så jeg kan vel ikke klage akkurat. Det som jeg hadde innspill tidligere på i tråden var hvordan man velger å gå i flokk når man skal kaste seg over noen - det liker jeg ikke verken på internett eller andre steder. Særlig når man ser at den man kaster seg over har smøget seg ut under haugen av kamphaner og forsvunnet i skam for lengst, da er det på tide å gi seg . Men - jeg skal ikke rippe opp igjen i det. FP er et hyggelig forum også for en nykommer. jeg kjenner ingen her inne - nesten - jeg oppdaget et par kjente fra et annet forum her da jeg registrerte meg, men det var bare flaks . Men jeg er ikke så avhengig av å kjenne noen her i grunn - jeg syns det er litt befriende med et rent diskusjonsforum - eller det i alle fall det jeg har tenkt å bruke det som, på tross av at jeg nå får tilgang til Markedsplassen .

Darth er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:06   #529
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nek-tittel ble jo nærmest ufarliggjort da Rine meldte seg frivillig som sjefsnek.

Ellers snakker Esme nesten sant. Hun var jammen meg ikke lett å kjenne igjen i hvitt midt i poliklinikkgangen på barn gitt. Jeg vet ikke om hun vil vite hvor jeg trodde hun jobbet der og da.

Psyk?!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:08   #530
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Psyk?!



__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:16   #531
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.



(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)




Men egentlig så prøver jeg jo å tolke alt til å være et kompliment.

Du syntes jeg så snill og bare litt eksentrisk ut? Takk!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:18   #532
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.184
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dessuten er det skikkelig hassle å moderere overskrifter på iPad.

Og på iPhone, ja. Det gjør jeg bare når jeg virkelig må. (Det betyr forsåvidt i praksis hver gang jeg ser en feil, men læll!)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:23   #533
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)



Ja, ikke prøve seg med noe annet!

Sånn ellers ble jeg litt beklemt da jeg skummet innom tråden tidligere i dag, jeg følte meg litt truffet. Som ny i alle mulige sammenhenger, både her inne og ellers kan man fort trå feil når man fjaser. Og jeg fjaset jo. Jeg mente ikke å støte noen (dette til Trulte), men jeg ble revet med. I ettertid ser jeg at jeg ikke var noe morsom engang, men det var morsomt da det sto på, i alle fall for meg. Jeg er ny og traff vel en liten lomme der det akkurat var en ledig kaféstol fordi en annen var på do eller tok seg en røyk utenfor eller noe.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:24   #534
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)




Men egentlig så prøver jeg jo å tolke alt til å være et kompliment.

Du syntes jeg så snill og bare litt eksentrisk ut? Takk!

Søt og snill og litt eksentrisk er vel en god beskrivelse.

Men det var ikke helt derfor. Jeg husket deg jo, bare ikke i hvite klær. Og så var jeg inne i poliklinikktankegangen, og jeg registrerte at du hadde hvit frakk og prøvde å få kontakt. Så da var det et øyeblikk jeg tenkte du var en av de mange bup-folka jeg har litt med å gjøre innimellom. Ikke vet jeg hvorfor de har fått for seg at jeg egner meg til å ivareta sånne følelsesmessige halsbrekkende greier, for jeg er jo elendig til det. Men sjefen ser ikke det av en eller annen grunn. Så jeg er vant til å bli jaktet på av buppere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:25   #535
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men egentlig så prøver jeg jo å tolke alt til å være et kompliment.

Hvis du er i tvil: Ta det som en kompliment, gjerne ellers òg!
Livet blir så mye bedre av det.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:27   #536
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(selv om psykfolk er veldig viktig, salt of the earth og alt det der selvsagt, fine folk)




Men egentlig så prøver jeg jo å tolke alt til å være et kompliment.

Du syntes jeg så snill og bare litt eksentrisk ut? Takk!

Empatisk og moderlig, Esme. Litt sånn følsom og forståelsesfull med en aaaaaldri så liten lærreim på lur i lomma.

 
Gammel 27-06-11, 21:28   #537
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Empatisk og moderlig, Esme. Litt sånn følsom og forståelsesfull med en aaaaaldri så liten lærreim på lur i lomma.

Du vet, jeg så fliken av det lilla skjerfet i halsgropa også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:29   #538
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Om man er ny på dette forumet så betyr ikke det at man er ny på forum generelt, jeg tipper de fleste har forumerfaring når de registrerer seg her - som jeg f.eks. . Jeg syns jeg har blitt godt tatt i mot - og jeg hadde 500 ryktepoeng FØR jeg hadde nok innlegg, så jeg kan vel ikke klage akkurat. Det som jeg hadde innspill tidligere på i tråden var hvordan man velger å gå i flokk når man skal kaste seg over noen - det liker jeg ikke verken på internett eller andre steder. Særlig når man ser at den man kaster seg over har smøget seg ut under haugen av kamphaner og forsvunnet i skam for lengst, da er det på tide å gi seg . Men - jeg skal ikke rippe opp igjen i det. FP er et hyggelig forum også for en nykommer. jeg kjenner ingen her inne - nesten - jeg oppdaget et par kjente fra et annet forum her da jeg registrerte meg, men det var bare flaks . Men jeg er ikke så avhengig av å kjenne noen her i grunn - jeg syns det er litt befriende med et rent diskusjonsforum - eller det i alle fall det jeg har tenkt å bruke det som, på tross av at jeg nå får tilgang til Markedsplassen .

Jeg kan bare signere, og lurer fælt på hvordan jeg kan tigge meg til 500 innlegg, så jeg kan få alle fordeler.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 21:31   #539
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du vet, jeg så fliken av det lilla skjerfet i halsgropa også.


Du kjente henne jo uansett igjen på lyden av de raslende og klirrende armringene og klakkingen av stillettene. Alle dere legesnellene går jo i stilletter hele dagene. :har sett House:

 
Gammel 27-06-11, 21:34   #540
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Du kjente henne jo uansett igjen på lyden av de raslende og klirrende armringene og klakkingen av stillettene. Alle dere legesnellene går jo i stilletter hele dagene. :har sett House:

Helt klart. Og så må vi bare innom sminkerommet på veien forbi de kjekke ortopedene nederst i gangen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no