Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 21:47   #361
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis det er mitt nick så er du med dette fri til å bruke eksempler.

Mitt og, siden jeg vet at jeg har fjaset i denne tråden.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 21:50   #362
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis det er mitt nick så er du med dette fri til å bruke eksempler.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Mitt og, siden jeg vet at jeg har fjaset i denne tråden.

Nope. Du er av samme ulla som SF , bare ikke så direkte. Ikke fisk mer!! Jeg kommer ikke til å oute.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 21:53   #363
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nope. Du er av samme ulla som SF , bare ikke så direkte. Ikke fisk mer!! Jeg kommer ikke til å oute.

Modne foreldres 10 bud, bud 4:

Sitat:

4. Hvis du vil at noen skal forstå hva du mener, så må du SI det!

Ikke hinte.
Ikke tenke VELDIG hardt inni deg mens du rynker pannen.
Ikke skramle med grytene.

(Hvis noen vil hinte her i huset, får de gå på rommet sitt og gjøre det!)

Jeg blir smårar av sånn hinting.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 21:55   #364
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg blir også stressa av hinting. Jeg tror den alltid er til meg, også skjønner jeg ikke hva jeg gjorde galt. Jeg vil ha regel på at heretter må all hinting inneholde klausul om "gjelder også/bare/ikke sf".

 
Gammel 26-06-11, 21:57   #365
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg blir også stressa av hinting. Jeg tror den alltid er til meg, også skjønner jeg ikke hva jeg gjorde galt. Jeg vil ha regel på at heretter må all hinting inneholde klausul om "gjelder også/bare/ikke sf".

Ja samme her!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 21:57   #366
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Enig med Enhjørning. Hvis man oppfatter innlegg som spydige, som stikk eller hva det nå er, så får man vel ta det opp med vedkommende, kommentere at man ikke synes noe om det eller til og med spørre hva det er de mener, da. Jeg har lest gjennom fjasebiten igjen og skjønner ikke helt hva det siktes til. Men jeg er sikkert litt dum.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå  
Gammel 26-06-11, 21:58   #367
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det er ingen hinting. Det er bare en beskrivelse av en holdning som gjennomsyrer FP som jeg synes er uheldig. Den skapes av få, men aktive brukere. Dette er det JEG ser herfra, og som jeg synes er ubehagelig.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:02   #368
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er ingen hinting. Det er bare en beskrivelse av en holdning som gjennomsyrer FP som jeg synes er uheldig. Den skapes av få, men aktive brukere. Dette er det JEG ser herfra, og som jeg synes er ubehagelig.

Og all den tid du forbeholder deg retten til ikke å nevne nick, så kaller du dette ... ?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:03   #369
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger



Hinte kan man gjøre på rommet sitt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:10   #370
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Kan oppfattes som hinting ja. Men bare la det ligge er dere greie. Poenget mitt er bare at jeg synes at vi kan være litt mer tolerante og si fra på en litt mer gem måte. Så sant det ikke er rasistiske og fornedrende menneskesyn som utrykkes. Jeg har sikkert svin på skogen jeg og, men jeg ønsker ihvertfall ikke såre noen. Jeg ser alt for ofte kverrulerende og helt klart sårende kommentarer. Det synes jeg ikke hører noen steder hjemme. Selv ikke på FP.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:40   #371
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nei, nå henter vi popcornet, dere!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:49   #372
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nei, vi henter ikke popcornet, ikke alle tilbakemeldinger som går i mot gjengs kultur her inne er sutring, av og til kan vi bare tenke gjennom hvordan vi sier ting. Selv om FP er diamanten blant alle kullklumpene av noen diskusjonsforum som finnes rundt om, så er vi ikke perfekte, av og til er vi snarere litt perkfete.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:54   #373
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kan ikke nevne eksempler uten å nevne nick.

Men så kom med nickene da.

Og Rosin: alle tråder er potensielle gode fotballtråder og om du ikke liker banning, så er ikke forbanna et banneord hos meg. Som om det skulle hjelpe.

På den annen side og over til noe helt annet ( som kanskje passer HI) : Jeg skjønner godt at relativt "nye" brukere med noen å tusen innlegg blir sur over å bli kastet ut fra markedsplassen mens andre brukere, med få innlegg og høyt rykte, er inne i "varmen". Uten at de nødvendigvis verken er aktiv på det åpne forumet eller er synlig på annet vis. Men det var kanskje ikke det tråden handlet om lenger?

007 er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 22:58   #374
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg har allerede hentet popcornet, men jeg kan godt spise det alene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:01   #375
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg spiser potetgull. Hjelper det?

Helt klart.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:12   #376
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.595
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Harselering, tyn og rett fra levra? Høres ut som en gjeng med Frp'ere, ikke FP'ere.

Du tuller nå ja? Den elegante, men dog (til tider) ondskapsfulle måten dårlige argumenter og ikke gjenomtenkte ressonementer blir halshugget på her inne er vakker. Måten idiotiske ting harseleres med og de bent frem ærlige svarene man får er jo hele verdien med fp. Innmari kjipt når det er en selv det går utover, men du verden som man lærer å sjekke kilder, og dobbelt prøve tankerekkene sine.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:14   #377
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg er enig i at det snart må være popcorntid. Jeg er helt imponert over at så mange virkelig engasjerer seg i denne tråden enda.

Et lynkurs i mentalisering på hele gjengen så tror jeg lufta går ut av dere.

__________________
Mani er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:17   #378
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Takk.
Fantastisk god underholdning en søndagskveld, der man er helt utslitt etter ei lang festivalhelg! :trøtt: :sliten: :sengetid:
Tilgang/ikke-tilgang, prikker og pikker (jeg så forøvrig et variert utvalg i helga på festival, NB! les: da jeg tissa i skogen!) litt fotball (og takk Gud for at det finnes folk som har greie på fotball her inne, les: LIVERPOLL!) popcorn og potetgull.


Sist redigert av Kreps-77 : 26-06-11 kl 23:19. Årsak: prøvde fortvilt å finne en smiley som viste hvor trøtt jeg var, men klarte det ikke! Sorry
Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:29   #379
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du tuller nå ja? Den elegante, men dog (til tider) ondskapsfulle måten dårlige argumenter og ikke gjenomtenkte ressonementer blir halshugget på her inne er vakker. Måten idiotiske ting harseleres med og de bent frem ærlige svarene man får er jo hele verdien med fp. Innmari kjipt når det er en selv det går utover, men du verden som man lærer å sjekke kilder, og dobbelt prøve tankerekkene sine.

Jeg trenger ikke å harseleres med for å skjønne at det er lurt å sjekke kilder.

Jeg setter pris på direkthet og tydelighet - det er fullt mulig å være tydelig uten å samtidig harselere og tyne og sånt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:30   #380
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes ikke det er en klagebølge å bemerke en negativ tone i fjasevåset.

Jeg kjenner jeg blit litt småirritert. Fjaser man, uansett om hva, så skal det være helt greit. Synes man ikke det, så har man ikke humor/skjønner ikke tonen på FP/ kan finne seg et annet sted å henge. For sånn er det her, take it or leave it.

Alle tråder blir ikke omgjort til fotball/fjasetråder, det er jeg ikke enig i, men jeg er enig i at det er dumt at seriøse tråder eller at gode diskusjoner blir kvelt av fjas, noget jeg ikke mener er tilfelle her. Og det siste du skriver kjenner jeg meg ikke igjen i, jeg oppfatter det ikke som gjennomgangstonen her.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no