Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-11, 22:10   #301
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Gidder ikke rødprikke deg Solblomst. Synes det er mer tydelig å si her hva jeg synes. Med den første uttalelesen din kunne du med litt godvilje tolkes til å være lite gjennomtenkt og uopplyst. Med fortsettelsen stiller du deg i kategorien respektløs, lite empatisk og usmakelig. Hva du ønsker å oppnå aner jeg ikke, og jeg tror ikke jeg ønsker å finne ut av det heller.


Sist redigert av Kaija : 26-06-11 kl 10:06.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 22:11   #302
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.183
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg hadde rødprikket solblomst hvis jeg kunne. Men klarer ikke via iphone. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Må skrive inn kommentar, men når jeg prøver det spretter vinduet bort.

Hvis du prøver en gang til med det samme vinduet har sprettet bort, så virker det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 22:15   #303
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Aldri før har en smiley vært mer usmakelig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 22:30   #304
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.692
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Aldri før har en smiley vært mer usmakelig.

Enig, det var den som fikk prikken min.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 22:42   #305
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.318
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Min rødprikk får ikke Solblomst, siden det kan virke som om hensikten er å hisse opp til rødprikking. Som en bekreftelse på at hun driter i prikker.

Har du bare én rødprikk?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 22:54   #306
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg prøver å lese denne tråden her men blir så forvirret. Hva _er_ det med alle strutseavatarene?? Vil alle være Strutsen?

:gjør et tappert forsøk på å lese videre:

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:06   #307
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Har du bare én rødprikk?

__________________
Mani er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:10   #308
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du prøver en gang til med det samme vinduet har sprettet bort, så virker det.

Takk. Da klarte jeg det. Må ærlig si at jeg ikke ønsker å dele mye av meg selv med mennesker med slikt menneskesyn.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:12   #309
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Hva i alledager skjer her da?

Noen sutrer over å ikke ha nok prikker, andre slenger rundt seg med stygge og nedsettende ord også blir man sammenlignet med den mobb også.

Skulle ikke tro at dette forumet var for voksne mennesker.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå  
Gammel 25-06-11, 23:14   #310
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Takk. Da klarte jeg det. Må ærlig si at jeg ikke ønsker å dele mye av meg selv med mennesker med slikt menneskesyn.

Ja, det var sant - Det var en sammenheng mellom prikker og medlemsområder, ja. Tenk å glemme det i en tråd som handler om akkurat det.
Prikker likevel.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:18   #311
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Takk for oppklaringen fra den ekte Strutsen.

Og sånn for å bidra litt i diskusjonen, selv om det sikkert er sagt av mange andre også, så er jeg enig i at man må gjøre seg fortjent til prikker.

Jeg er en person som sjelden stikker meg fram, og egentlig er litt kjedelig og ikke sier så mye smart. Dermed tar det lang tid å opparbeide seg nok rykte til å få innpass i de forskjellige delene av forumet. Dette må jeg bare akseptere, og evt bruke anledningen til å bli tøffere og våge å stikke meg mer fram.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:35   #312
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.199
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg sier det samme som i tråden på markedsplassen, jeg er ikke så innmari smart, og jeg mister lett engasjementet i tråder som går i en evig ring, selv om jeg egentlig er engasjert og har meninger om det som diskuteres.. Jeg har få jeg kjenner her inne, og de er ikke så rause med prikking at det betyr noe.
Likevel har jeg jevnt og trutt opparbeidet meg et forbausende høyt antall grønnprikker gjennom det halvannet året jeg har vært her.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:37   #313
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hva i alledager skjer her da?

Noen sutrer over å ikke ha nok prikker, andre slenger rundt seg med stygge og nedsettende ord også blir man sammenlignet med den mobb også.

Skulle ikke tro at dette forumet var for voksne mennesker.

Hvem for da?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:39   #314
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvem for da?

Godt spørsmål. Lemen kanskje?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå  
Gammel 25-06-11, 23:44   #315
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Etter å ha sett hva som (fortsatt) foregår på BIM, (jf. lanoungetråden) så synes jeg i grunnen FP framstår som et forum for voksne mennesker. At prikker engasjerer litt i ulike retninger synes jeg er helt greit. Det er vel ikke prikkene i seg selv som engasjerer, det er godene som følger som folk er opptatt av. Og der har jo antall poeng fått og gitt av konkret betydning. Selv om jeg skriver et par innlegg i denne og andre prikketråder, så opptar denne biten meg minimalt i min FP-hverdag. For meg er det kun et tilbakemeldingsverktøy som er hyggelig å ha tilgjengelig. Jeg kan forstå at det betyr mer for folk som har goder som venter i framtiden et sted.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:45   #316
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Fullstendig usmakelig!

Jeg er faktisk sjokkert!

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).

Sist redigert av m|nken : 26-06-11 kl 12:11. Årsak: Ble for personlig..
m|nken er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 23:45   #317
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Etter å ha sett hva som (fortsatt) foregår på BIM, (jf. lanoungetråden) så synes jeg i grunnen FP framstår som et forum for voksne mennesker. At prikker engasjerer litt i ulike retninger synes jeg er helt greit. Det er vel ikke prikkene i seg selv som engasjerer, det er godene som følger som folk er opptatt. Og der har jo antall poeng fått og gitt av konkret betydning. Selv om jeg skriver et par innlegg i denne og andre prikketråder, så opptar denne biten meg minimalt i min FP-hverdag. For meg er det kun et tilbakemeldingsverktøy som er hyggelig å ha tilgjengelig. Jeg kan forstå at det betyr mer for folk som har goder som venter i framtiden et sted.

Var mere bemerkninger som mongostemme og mobb jeg reagerte på.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå  
Gammel 25-06-11, 23:49   #318
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Var mere bemerkninger som mongostemme og mobb jeg reagerte på.

Det var et svar bare på ditt innlegg, altså. Mer en reaksjon på type reaksjoner om hvor teit sånne tråder er, at prikkediskusjoner og reaksjoner er barnslige og den slags. Jeg er til dels enig i at dette ikke er blant de mest sjarmerende trådene på FP, men jeg synes heller ikke det gjør noe at det blir diskusjon rundt dette en gang i blant. Spesielt ikke etter at det har blitt foretatt forumendringer som konkret påvirker tilganger og prikking.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 00:03   #319
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Etter å ha sett hva som (fortsatt) foregår på BIM, (jf. lanoungetråden) så synes jeg i grunnen FP framstår som et forum for voksne mennesker. At prikker engasjerer litt i ulike retninger synes jeg er helt greit.

Jeg er helt enig i at generelt sett så fremstår dette som et seriøst og klokt forum med engasjerte voksne. Jeg liker den del av forumet.

Jeg får likevel litt ungdomsskolevibber innimellom når medlemmer tar sats og avfyrer en rekke "skudd" mot noen de mener har uttalt noe som er "helt på trynet". Det jeg reagerer mest på er vel at det ofte er flere medlemmer som kommer med "brutale" tilbakemeldinger ganske så kjapt, og at en bruker blir stående alene mot ganske krasse reaksjoner. Innimellom så tenker jeg at det er på sin plass (som f.eks Solblomst triumfering), det er de gangene hvor krasse tilbakemeldinger kommer på relativt "uskyldige" utsagn, at jeg får litt vond smak i munnen. Hvis tråden i tillegg renner bort i intern fjåsing, tar det seg ikke videre godt ut, synes jeg.

Selv det er høyt under taket her inne, så tenker jeg likevel innimellom det kan være greit å ta en: "jeg oppfattet deg som *blablabla*, jeg unnskylder meg hvis jeg ikke forsto deg rett" Altså, litt mer ydmykhet over brukere man selv mener uttrykker seg uklart. Det bør være lov å tråkke litt feil innimellom, det hadde vært fryktelig kjedelig hvis man ikke kunne utvikle seg som menneske.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 00:10   #320
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

FP er et forum der en del bruker en god del timer av døgnet på å være, og det preger nok en del av tilbakemeldingene fra den delen.

Tangerine er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no