Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 14:06   #101
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

jeg klarer fortsatt ikke å lese det faktum at noen sier at de mangler 13 poeng som prikketigging, iallefall ikke slik det var skrevet her.

Klart det er tigging, hva er vel ellers poenget med å skrive at man har x antall prikker for lite?

Alle innlegg av typen "åh, jeg mangler bare 2 poeng for å komme inn i M1", søren og, jeg har akkurat litt for lite til å komme på Markedsplassen", og "jeg kommer ikke inn på M1 for jeg har for lite rykte" - gjerne med en -smiley bak, trigger tyttebærknappen hos meg.

:dere er herved advart:

Ja, og mens jeg er i gang så tar jeg med en påminnelse:
I diskusjonen om Lano-unger og andre reklamekampanjer sa jeg klart i fra at jeg rødprikker stemmesankere. Det kan gjøre litt vondt i prikkesjelen å rødprikke bilder av søte unger, men er man konsekvent, så er man konsekvent.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:09   #102
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg oppfattet ikke HI som prikketigger, ei heller etter de innleggene som 007 kommenterte surt.

Ikke jeg heller.

jane er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:14   #103
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Klart det er tigging, hva er vel ellers poenget med å skrive at man har x antall prikker for lite?

Alle innlegg av typen "åh, jeg mangler bare 2 poeng for å komme inn i M1", søren og, jeg har akkurat litt for lite til å komme på Markedsplassen", og "jeg kommer ikke inn på M1 for jeg har for lite rykte" - gjerne med en -smiley bak, trigger tyttebærknappen hos meg.

:dere er herved advart:

Ja, og mens jeg er i gang så tar jeg med en påminnelse:
I diskusjonen om Lano-unger og andre reklamekampanjer sa jeg klart i fra at jeg rødprikker stemmesankere. Det kan gjøre litt vondt i prikkesjelen å rødprikke bilder av søte unger, men er man konsekvent, så er man konsekvent.

Jeg kunne sikkert også funnet på å skrevet at jeg mangler så og så mange prikker, uten å mene at jeg vil at alle skal grønnprikke meg. Det er sikkert derfor jeg ikke oppfatter alt som prikketigging. Men nå har jeg opplevd her på forumet at tilogmed helt enkle spørsmål om prikker blir oppfattet som tigging og nye brukere blir advart. For meg blir det for dumt!


Og bare sånn for ordens skyld, jeg mangler ikke en eneste prikk verken for det ene eller det andre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:15   #104
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.125
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg oppfattet ikke HI som prikketigger, ei heller etter de innleggene som 007 kommenterte surt.

Surt, du.

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:19   #105
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Surt, du.

Jeg står for det, altså. Grinete, rett og slett!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:21   #106
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg synes heller ikke at å nevne at man har for lite prikker til ett eller annet nødvendigvis må være prikketigging. Det må være lov å oppgi det som et faktum, uten at man forventer at man skal få grønne prikker ut av det. (Jeg kunne ha gjort det selv hvis det var relevant i en tråd jeg deltok i, men siden jeg er obs på at det ikke skal mye til før man kan virke som en prikketigger så nevner jeg konsekvent ikke noe om min prikkestatus.)

Jeg hadde nok reagert mer på noen som hadde nevt at de hadde for lite prikker ift. M1/M2 enn markedsplassen.

*avslappet forhold til prikker*

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 14:35   #107
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Men har man egentlig et avslappet forhold til prikker når man er så opphengt i røde prikker og hva som er prikketigging og whatever?





Jeg har et veldig avslappet forhold til prikker, og derfor sitter de røde prikkene like løst, eller fast, som de grønne.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:40   #108
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Men har man egentlig et avslappet forhold til prikker når man er så opphengt i røde prikker og hva som er prikketigging og whatever?

Når man ikke kaster seg ut i diskusjonen før på side 5 (?) eller noe sånn så er man pr. def. avslappet

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 14:48   #109
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

jeg er på side 2 jeg.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:51   #110
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.338
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

jeg er på side 2 jeg.

Det er fordi du er rutinert, annemede. :jupp.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:54   #111
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg føler mange hevder de må tenke mer, formulere seg mer gjennomtenkt, veie ordene nøyere osv, her på FP, men jeg tenker at man like gjerne kan ta det med andre steder også. Jeg synes ikke FP legger lista for høyt, men at den ligger veldig, veldig lavt på mange andre forum.

Veldig enig. Kjenner en del av dem IRL også.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:55   #112
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Men har man egentlig et avslappet forhold til prikker når man er så opphengt i røde prikker og hva som er prikketigging og whatever?





Jeg har et veldig avslappet forhold til prikker, og derfor sitter de røde prikkene like løst, eller fast, som de grønne.

Jeg har et veldig avslappet forhold til prikker, da jeg overhodet ikke ofrer en prikk en tanke noensinne. Men det har tydeligvis ikke du, og mange andre med. Herremin, det er jo tråder her om HVORFOR folk har de prikkene de har og hvordan de har fått de. AT man gidder!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:56   #113
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg står for det, altså. Grinete, rett og slett!

Jeg synes ikke det er rart at himling forekommer når noen sutrer over å ha fått en rød prikk, men er like Smilende&Blid fordi de aller fleste her på FP er heldigvis søte og snille og greie.

Trenger ikke å være surmaget eller sur overhode for å gjøre det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:56   #114
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har et veldig avslappet forhold til prikker, da jeg overhodet ikke ofrer en prikk en tanke noensinne. Men det har tydeligvis ikke du, og mange andre med. Herremin, det er jo tråder her om HVORFOR folk har de prikkene de har og hvordan og hvorfor de har fått de. AT man gidder!

Man burde få seg et liv? Litt perspektiv? Reise litt? Oppleve verden?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:58   #115
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Man burde få seg et liv? Litt perspektiv? Reise litt? Oppleve verden?

Eller bare sitte litt til på ræva foran skjermen og irritere seg over at alle andre gidder å være så innmari opptatt av prikker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 14:59   #116
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Ja, f.eks.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 15:00   #117
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Og det gjelder de som ikke har vært innom tråden overhode, ei heller noen andre tråder som omhandler prikker. DE kan med rett si at de gir totalt beng i prikker. Vi andre, derimot. Slaver av prikker!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 15:00   #118
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg klarer ikke la være å tenke på hvor morsom/syk denne tråden hadde blitt hvis alle r-er etter p-er ble slettet. :barnslig:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 15:02   #119
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Men har man egentlig et avslappet forhold til prikker når man er så opphengt i røde prikker og hva som er prikketigging og whatever?




Jeg har et veldig avslappet forhold til prikker, og derfor sitter de røde prikkene like løst, eller fast, som de grønne.

Jeg synes ikke du har et avslappet forhold til prikker i innlegg #101 altså.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 15:03   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.338
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg klarer ikke la være å tenke på hvor morsom/syk denne tråden hadde blitt hvis alle r-er etter p-er ble slettet. :barnslig:

Ditto. :medjuvenil:

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no