Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva skjer

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 21:22   #1
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjer

Har dere ikke sett reklamen.

Gammel 13-03-07, 21:19   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det at jeg drar i brekket hver gang er blitt en vane. Jeg lærte det av kjørelæreren min, og har gjort det siden. Eneste gangen jeg ikke bruker brekket er når bilen står ute og det er veldig kaldt.

Gammel 13-03-07, 21:34   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det at jeg drar i brekket hver gang er blitt en vane. Jeg lærte det av kjørelæreren min, og har gjort det siden. Eneste gangen jeg ikke bruker brekket er når bilen står ute og det er veldig kaldt.

Hadde vi samme lærer?
Jeg øver meg dog på å ikke sette det på på flatmark.

Gammel 13-03-07, 23:09   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hadde vi samme lærer?
Jeg øver meg dog på å ikke sette det på på flatmark.

Min lærer var iallefall veldig, veldig bestemt på at man måtte gjøre ting akkurat sånn og sånn. Nesten litt manisk. Det dugget på ruten min, og jeg da var dum nok til å tørke det vekk med håndbaken fikk han pusteproblemer og beordret meg inn til siden STRAKS! Sånt måtte man nemlig ikke gjøre, det blir jo flekker på ruten! Og så hentet han frem microfiberkluten og satte seg til å pusse.

Gammel 13-03-07, 23:25   #5
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gjør man det mange nok ganger antar jeg at håndbrekkvaieren kan bli litt slakk.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:43   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var 18 år og nybakt sjåfør, jobbet jeg for et bilutleiebyrå. Jeg hadde jo lært å sette håndbrekket på ved parkering. Så bilen som skulle leies dagen etter, ble kjørt i vaskehallen og vasket. Etterpå parkerte jeg den utenfor bensinstasjonen til dagen etter. Det var -10 C ute, og både bilen og håndbrekket frøs. Det var 2 mm is utenpå hele bilen og håndbrekket frøs fast. De klarte å taue den inn i vaskehallen for opptining dagen etter. Leiebil måtte lånes fra et konkurrerende firma. Gjett om jeg lærte noe.

Gammel 13-03-07, 23:42   #7
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Joda bilen er litt tregere,
og etterhvert kjenner du at det lukter brent.

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 00:23   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel... det hjelper deg i hvertfall ikke til å stå når du kjører opp til førerkortet...

Gammel 14-03-07, 08:40   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vel... det hjelper deg i hvertfall ikke til å stå når du kjører opp til førerkortet...

Huff da!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 17:38   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ups.

Gammel 14-03-07, 09:18   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg sluker slike tråder. Det er så godt når noen har testet, for da vet jeg hva jeg kan gjøre når jeg begynner å øvelseskjøre. :uæ:

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 21:26   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det er forskjell på håndbrekk på de forskjellige biler, noen biler er sånn at de nesten "stailer" når, *host* noen prøver å kjøre uten å løsne brekket, andre er sånn at du merker at noe er galt når du kommer til det første krysset og bilen akselerer litt dårlig, andre igjen er sånn at man må gi mer og mer gass når man har kjørt i 3 mil på motorvei, og allikevel klarer man ikke å presse bilen opp i 90, og så kjenner man at mange andre biler har problemer med røyklukt. *god selvinnsikt*
Jeg satt bare på altså.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 22:21   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker denne tråden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 22:32   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

En vårdag for noen år siden, dro en bil av sted. Den stod i en bratt bakke, og det var is under hjulene. Sola varmet opp isen som smeltet og ble glatt. Bilen raste ned bakken og i en annen gate. Heldigvis gikk det bra.
Håndbrekket sto på, det virket, men veien ble for glatt.

Gammel 23-03-07, 23:20   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En vårdag for noen år siden, dro en bil av sted. Den stod i en bratt bakke, og det var is under hjulene. Sola varmet opp isen som smeltet og ble glatt. Bilen raste ned bakken og i en annen gate. Heldigvis gikk det bra.
Håndbrekket sto på, det virket, men veien ble for glatt.

Det eventyret har jeg hørt før! Men da var det parkerte biler bak bilen i bakken, og den krasjet inn i bilen bak.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 23:32   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det eventyret har jeg hørt før! Men da var det parkerte biler bak bilen i bakken, og den krasjet inn i bilen bak.

He,he. Det skjedde her i byen. Men ingen krasj.

Gammel 23-03-07, 22:51   #17
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg lest høyt for mannen og vi har fått dagens beste latter. Jeg av gjenkjennelse og han av oppgitthet ...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 23:36   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh... dette skjedde i Bergen. Og ble et kostbart eventyr.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.