|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Jepp, men samtidig blir det vanskeligere å komme inn i fellesskapet om man setter seg aleine på et bord i lunsjen også. Må bidra litt selv også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Jeg synes absolutt ikke at noen sutrer. Enkelte kanskje ja, men ikke noen!
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg er enig med deg. Jeg "kjente" veldig få her inne fra før da jeg kom, men hadde lest meg opp og kjente forumtonen litt, så jeg kastet meg uti det og deltok aktivt, og både innleggs- og prikkeraten min økte jevnt og trutt etterhvert.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette hadde jeg iallefall reagert på! Jeg hadde nok fort sett meg om etter annen jobb dersom miljøet på arbeidsplassen min var sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Om jeg begynner i en ny jobb så håper jeg inderlig at de som tar i mot meg gjør sitt beste for at jeg skal føle meg velkommen og inkludert. (jeg har aldri følt meg uvelkommen her på forumet altså. I noen tråder kanskje, men ikke generelt.
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniBare så det er sagt, jeg har ikke verken brukt markedsplassen eller hatt noe ønske om det. Rent praktisk Spiller det ingen rolle for akkurat meg - men for andre. Det er det prinsipielle jeg er opptatt av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Dette med å begrense adgangen til markedsplassen er jo relativt nytt. FP er blitt et stort forum, det er vanskeligere å holde oversikten og det kommer stadig nye til. Også noen som kun er ute etter kjøp og salg, og jeg skjønner jo at de synes fp er et bra sted for dette også da man har en svært velfungerende markedsplass. Mye på grunn av trygghet på grunn av at man "kjenner" de som vanker her og på grunn av internjustis. Jeg tror ikke det er noe mål at det skal være noen eksklusivitet, men en grense på 100 innlegg og 100 i rykte som ble satt først er kanskje ikke strengt nok til å sørge for det som opprinnelig var poenget - å forbeholde markedsplassen for aktive brukere på forumet ellers. Som har vært her mer enn et par uker.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniNei, der er jeg enig med deg, rine, og jeg synes heller ikke det er vanskelig å få prikker her. Jeg fikk vel ikke langt unna 100 prikker bare ved å vise frem et bilde av sønnen min og jeg tror ingen av dem var fra de (få) jeg kjenner fra før. Åpner man seg litt, er det ikke vanskelig.
|
|
|
|
#9 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniHva er M2? Og hva er grensa for å nå dit?
|
|
|
#10 |
|
<*(((<
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniMen er det bare jeg som er blond eller stod ikke kravene der til M2? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
<*(((<
|
Grunnen til at jeg la inn linken til Informasjons-forumet var at 1) der kan man stille spørsmål om praktiske ting rundt forumet og 2) der ligger det et par klistrede informasjonstråder som kan være ok å lese for alle.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. junimen 1000/1000 er ikke i seg selv nok, som vi vet er det manuelt opptak, med... vel, uregelmessige mellomrom...
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Du må lese den nyeste tråden til HP. Vi får tilgang etter hvert. Og så blir det automagisk opptak når alt er ordnet.
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg er nok en av dem som mister tilgangen til Markedsplassen imorgen ser jeg, men jeg skjønner jo at man må se over systemet og reglene av og til. (Men jeg kommer nok til å savne den, hørtes spennede ut med håndtverk osv.). |
|
|
|
![]() |
|
|