|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bunad og hijab
Det er jeg helt enig med deg i - men jeg har brukt et døgn på å komme helt fram til denne erkjennelsen, så vær tålmodig med meg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Ja, for all del!
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bunad og hijabJeg har samme følelser som deg ang. hijab, Darth, men legger nok mindre assosiasjoner til "frihet" i bunaden enn det du gjør.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Der er jeg også. Jeg syns ikke hijab er uproblematisk, men jeg syns ikke der er mer uproblematisk sammen med bunad.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Bunad og hijabeg syns igrunnen regncape til bunad ser mer malplassert ut. Har ikkje noe generelt imot hijab til bunad men mener at det bør passe til plagget fargemessig ihvertfall. Det gjelder forøvrig luer og slikt òg.. Sett mange unger med bunad med rødt liv og babyrosa lue og joggesko til... |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| bunad, hijab, minoriteter, regler |
|
|