Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

El-Max?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 08:47   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

El-Max?

Broren min skal kjøpe seg kombiskap, nyinnflyttet i egen leilighet, og hvor budsjettet ikke er det aller største.
Har funnet noen bra kombiskap på El-Max på Ryen, som lover 36 mnd. garanti etc.
Noen som har erfaringer med å kjøpe brukte hvitevarer der?

  Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 11:46   #2
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: El-Max?

Jeg har ikke personlig erfaring, men må si at jeg er imponert over garantitiden.

Jeg har jobbet i sosialtjenesten, og sånn sett hatt andrehåndserfaring med brukte hvitevarer. De fleste firmaer gir kun 3 eller 6 måneders garanti.

Så i mitt hode høres det ut som om de føler seg rimelig sikre på at produktene holder mål.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 12:12   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: El-Max?

Ja det var det jeg tenkte også egentlig - de risikerer jo å gå på en smell om ting ryker fort, så de må være ganske overbevist om at ting er ordentlige og har god kvalitet?
Broren min skal se på et kombiskap på Ryen i dag, til 2700,-, i stål, så han er jo kjempeheldig hvis det er like bra som det fremstår slik selger presenterte det da jeg ringte dit i dag.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 14:14   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: El-Max?

Prøvde å få tak i El-Max her når jeg trengte hvitevarer for halvannen måned siden, men fikk ikke kontakt med butikken gitt. Ikke fant vi den heller så lot være.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 17:31   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: El-Max?

Den ligger i Ryensvingen 8, bak Esso der tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:17   #6
Jadwiga
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Jadwiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: El-Max?

Vi tenkte å kjøpe tørketrommel fra El-max. I annonsen sto det at det var 3 års garanti, men dengang ei. Skulle vi få det måtte vi betale ekstra for dette. Hvis vi skulle ha 3 års garanti måtte vi selv frakte varen tilbake om det var noe feil på den. Betjeningen var uhøflige og lite behjelplige. Dette er kanskje en ny døgnflue hvor garantien ikke betyr noe, for er vi sikre om de eksisterer om to år.

Jadwiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 16:07   #7
Jadwiga
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Jadwiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: El-Max?

Glemte en ting. Det skulle være så bra utvalg. Der vi var i Marieboesgate var det toppen 30 gamle hvitevarer. De reklamerer med at de er norges største Tro det?

Jadwiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 01:08   #8
ebos1977
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 1
ebos1977 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: El-Max?

Det Jadwiga skriver er helt korrekt.

Jeg var nettopp inne på brønnøysunds registrene og der fant jeg informasjon om el-max.


Kunngjøring for:


Organisasjonsnummer


996 391 450 (EL-MAX AS)


Varsel om tvangsoppløsning


Foretaksnavn: EL-MAX AS
Organisasjonsnummer: 996 391 450
Forretningsadresse: Ryensvingen 8
0680 OSLO
Kommune: OSLO
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Foretaket har ikke registrert eller statsautorisert revisor, jf aksjeloven/allmennaksjeloven §§ 7-1, 7-2 og § 16-15 første ledd nr 4.

Frist til å rette opp forholdet er fire uker fra kunngjøring på Internett (www.brreg.no).
Hvis foretaket ikke har brakt forholdet i orden ved utløpet av fristen, vil tingretten bli varslet om at vilkårene for tvangsoppløsning er oppfylt. Tingretten kan oppløse foretaket uten ytterligere varsel, jf. aksjeloven/allmennaksjeloven § 16-17.


Foretaksregisteret 07.05.2011

Jeg kan bare si: Pass dere for disse folkene her. Lukter bedrageri lang vei!

ebos1977 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 07:37   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: El-Max?

Broren min kjøpte seg nytt kombiskap, så vi har ikke vært i befatning med dem.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no