Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Frøy tegner kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-11, 20:03   #41
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Nytt forslag


__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 09:58   #42
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Her er det som ser ut til å bli det endelige forslaget om ikke dere har gode tips og råd til ting jeg ikke har tenkt på.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:01   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Svingradiusen på kjøleskapet?
Vanligvis beregner man vel 10cm elns vedsiden av et kjøleskap så døra skal kunne åpne seg mer enn 90 grader. Her har du i tillegg en komfyr ved siden av - du bør sjekke at ikke døra kommer i konflikt med håndtaket på komfyren når de er så nærme hverandre. Får du ikke åpnet kjøleskapsdøra mer enn 90 grader (og kanskje ikke det engang hvis det er konflikt ift døra) så får du ikke ut grønnsaksskuffen nederst.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:06   #44
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Hvor brede er de største skuffene dine?

Tror jeg ville vurdert å slå sammen de skuffene på midten under lillevinduet til to brede.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:07   #45
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Svingradiusen på kjøleskapet?
Vanligvis beregner man vel 10cm elns vedsiden av et kjøleskap så døra skal kunne åpne seg mer enn 90 grader. Her har du i tillegg en komfyr ved siden av - du bør sjekke at ikke døra kommer i konflikt med håndtaket på komfyren når de er så nærme hverandre. Får du ikke åpnet kjøleskapsdøra mer enn 90 grader (og kanskje ikke det engang hvis det er konflikt ift døra) så får du ikke ut grønnsaksskuffen nederst.

Burde ikke kjøkkentegneren til IKEA kommet med advarsler da?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:11   #46
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvor brede er de største skuffene dine?

Tror jeg ville vurdert å slå sammen de skuffene på midten under lillevinduet til to brede.

De er 60cm, har ikke plass til 2 på 80cm under der.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:23   #47
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Men 60cm skapet vedsiden av oppvaskemaskinen er nå byttet ut med ett 80cm skap for det er litt kjekt med ett slikt skap.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:31   #48
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Burde ikke kjøkkentegneren til IKEA kommet med advarsler da?

Vetikke?

Nå husker jeg ikke hvor jeg så det med min. 10cm ved siden av kjøleskapet heller. Skal se om jeg finner det igjen. Men jeg tror det gjaldt ift vegg altså, at ikke kjøleskapet skal stå klint oppi en vegg. Det spesielle her er jo at du åpner døren _mot_ håndtaket på ovnen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:35   #49
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.973
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Vetikke?

Nå husker jeg ikke hvor jeg så det med min. 10cm ved siden av kjøleskapet heller. Skal se om jeg finner det igjen. Men jeg tror det gjaldt ift vegg altså, at ikke kjøleskapet skal stå klint oppi en vegg. Det spesielle her er jo at du åpner døren _mot_ håndtaket på ovnen

Det er i forbindelse med vegg der må man ha min 5 cm og bruke foringer men har ikke sett det mellom skap.

Men vi må jo få ikea folkene til å se over tegningen så ser de det kanskje de.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 15:08   #50
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.333
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Kommentar til Kokos sin tegning. Jeg ville ikke hatt høyskap mellom vindu og spisedelen, ville satt høyskapet slik at det ikke blokkerer for lysinnfall til sitteplassen i den andre enden av rommet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 19:06   #51
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frøy tegner kjøkken

Vi har kjøleskap helt mot vegg uten problem.Døren åpnes mot veggen. Eneste ulempen er om jeg skal ta ut hyllene må jeg dra frem kjøleskapet for å få døren 110% opp.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no