|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det greit å bruke mobilen lydløst på kino? | |||
| Nei |
|
30 | 19,48% |
| Nei, kun diskret sjekking av klokka |
|
77 | 50,00% |
| Tjah, om filmen er skikkelig dårlig så |
|
5 | 3,25% |
| Nja, en tekstmelding eller to burde gå greit |
|
40 | 25,97% |
| Ja, absolutt. Man må jo la verden vite hvor man befinner seg og hva man gjør til en hver tid!? |
|
2 | 1,30% |
| Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Nei, det er ikke greit i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Det som var mer sjokkerende enn ar folk bruker mobil på kino var da jeg satt på første rad i kirka, i dåpen til min datter, og registrerte en far som satt på samme rad, i samme ærend, dog for sin sønn, spille spill på mobilen sin... Det tok en brå slutt når den nevnte sønns mor oppdaget det...
|
|
|
#3 |
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Det med teleslyngene ante faktisk ikke jeg heller, og mener det pleide stå beskjed om å slå av lyden. Men jeg vet ikke om jeg har vært i sal med teleslynge heller. Lite inne i det der, sv rent egosentriske grunner. Rett og slett ikke behov for å vite pm der er slynge, så det har jeg ikke tenkt på.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Mobilspilling (diskret, og uten lyd!) for å få en liten gutt til å sitte stille under en barnedåp synes jeg er helt kurant og slett ikke ufint. Jeg ser overhodet ingen sammenheng mellom det og det å forstyrre med-publikummere på kino.
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?
Det var vel faren som spilte, da stiller det seg litt annerledes.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Ah, jeg leste litt for raskt der.
|
|
|
#7 |
|
Sønnen var tre mnd, og sov på sin mors fang, så...
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Det med teleslynger hadde jeg aldri hørt. Hvorfor sier de ikke det?
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Men da må jo sånne teleslynger være ganske ubrukelige? Folk har jo med seg mobiltelefoner overalt, og man blir jo ikke bedt om å skru dem av der det er teleslynger.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Slik jeg forsto det spilte han for sønnen, slik at sønnen hadde noe å se på. Da Hiawata var yngre ville han ofte se på at vi spilte ting han ikke fikk til selv. Jeg syns det er ok å gjøre i en kirke.
|
|
|
#11 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Neida. Jeg tror sønnen skulle døpes, og han var sikkert i en slik alder at han ikke interesserte seg så mye for mobiler enda (bortsett fra som tyggeleke).
|
|
|
#12 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skulle tatt seg ut at man ble bedt om å skru av mobilen overalt hvor det er teleslynge....det er jo i grunnen ganske umulig vil jeg tippe.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Åja, nå leste jeg setningen på nytt og forsto hva Malama mente. Pappaer som har valgt å døpe barnet sitt bør greie å se interessert ut mens de er i kirken, ja.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Malama skal øve på å kutte ut en del en slutte setninger, sånn at det blir lettere å lese. Har en tendens til å skrive som jeg tenker og snakker. Altså ikke "kort og konsist" akkurat. Øver herved.
|
![]() |
|
|