Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-11, 17:59   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Bilder i hodet av medlemmene her på FP

En ting jeg tenker på. Det begynner å bli veldig mange år i forumverdenen for min del. Noen få har jeg møtt irl.

Jeg registrerer at oppi mitt hodet så har jeg laget meg et bilde av hvordan enkelte ser ut utifra nick og kanskje meninger som kommer fram osv.

Da er det litt rart å møte folk i virkeligheten og så ser de så annerledes ut enn det en hadde tenkt.

Jeg har tenkt på hvordan det ville være å møte dere og hva slags forventninger dere hadde til hvordan jeg så ut og hvordan jeg var som person.

Har dere erfart noe rundt dette? Det er jo en del som har møtt hverandre.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:08   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Her inne er så har jeg vel ikke møtt flere enn de få jeg kjenner fra før, men via andre fora så har jeg møtt endel, og jeg har fått meg noen overreaskelser ja. Både hva utseende og personlighet angår.

Ang personlighet så har jeg opplevd at overraskelsene har slått begge veier. Jeg har møtt folk som jeg har blitt positivt overrasket over, fordi de har fremstått som både ufine og ekle på nett, og jeg har møtt skuffelser, hvor personer slettes ikke var slik jeg trodde.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:19   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Jeg har møtt mange FPere, og gjort en del erfaringer på den fronten. 007 skulle jo være liten med lyst kort hår, og litt maskulin i stilen. Skilpadda var av typen med små snertne drakter og høye hæler mener jeg å huske, lys var hun også.

Deg har jeg sett bilde av Jessica, jeg tror muligens jeg hadde kjent deg igjen hvis jeg traff deg på gata. Så jeg hadde nok ikke blitt så overrasket.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:23   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

007 skulle jo være liten med lyst kort hår, og litt maskulin i stilen. Skilpadda var av typen med små snertne drakter og høye hæler mener jeg å huske,

Liten og lys, ja. Der har du meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:28   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.


Du har så vidt møtt meg uten at du kjente meg fra før. Så det så.




Har jeg?

Ok, får rette meg til å si at det kan være folk her jeg har møtt, men som jeg enten ikke husker eller som jeg ikke vet hvem er her inne, pga annet nick andre steder.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:30   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jepps det har du, på en benk utenfor Nidarosdomen.

Ah, stemmer. Det begynte å demre for meg her.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:36   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg har tenkt på hvordan det ville være å møte dere og hva slags forventninger dere hadde til hvordan jeg så ut og hvordan jeg var som person.

Du var iallefall slik jeg hadde forestilt meg Ikke vanskelig overhodet å finne tonen samt ulike tema å prate om.
Carrera behagelig som person men litt mere beskjeden de første gangene enn jeg hadde trodd.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:41   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

.
Carrera behagelig som person men litt mere beskjeden de første gangene enn jeg hadde trodd.

Var jeg

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:43   #9
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Du var iallefall slik jeg hadde forestilt meg Ikke vanskelig overhodet å finne tonen samt ulike tema å prate om.
Carrera behagelig som person men litt mere beskjeden de første gangene enn jeg hadde trodd.

Vi var på nett irl også vi Det var veldig koselig, og tiden gikk så utrolig raskt. Tror vi kunne snakket i timevis. Du var også slik jeg hadde trodd.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:46   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Var jeg

Trenger da ikke være flau. Behagelig er da noe å være stolt av. At du er litt mere beskjeden enn du er på nett er jo ikke negativt (Er jo ikke ofte vi har møttes så det kan jo være grunnen) Du er utrolig flink til å formidle deg når du skriver. Selv skravler jeg vel mye.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:50   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Jeg har møtt flere RL, og vel - bildet i hodet mitt stemmer jo ikke i virkeligheten alltid nei.

  Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:52   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Trenger da ikke være flau. Behagelig er da noe å være stolt av. At du er litt mere beskjeden enn du er på nett er jo ikke negativt (Er jo ikke ofte vi har møttes så det kan jo være grunnen) Du er utrolig flink til å formidle deg når du skriver. Selv skravler jeg vel mye.

Sjenert har jeg vel alltid vært, helt til jeg blir skikkelig husvarm. Da er jeg, i følge de rundt meg, ei skravlebøtte av rang

Takk for gode ord forresten.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:54   #13
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Sjenert har jeg vel alltid vært, helt til jeg blir skikkelig husvarm. Da er jeg, i følge de rundt meg, ei skravlebøtte av rang

Takk for gode ord forresten.

Da får du komme å bli husvarm da. Har mye å skravle om

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 18:57   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.197
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

. Skilpadda var av typen med små snertne drakter og høye hæler mener jeg å huske, lys var hun også.

Sier du at jeg hverken er snerten eller blond?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:05   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Nei, noen ganger blir det veldig "feil" å møte noen som ser helt annerledes ut enn det man trodde.

Irma så faktisk akkurat ut som jeg trodde, selv om jeg ikke hadde sett bilde av henne før. Men det hører til sjeldenhetene.

Men det er jo etter hvert mange som har lagt ut bilde av seg selv, og da blir det jo slik at bildet jeg hadde i hodet slettes, og erstattes med bildet/avataren til personen.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:08   #16
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sier du at jeg hverken er snerten eller blond?

Jeg hadde sett for meg noe sånt:


__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:09   #17
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis ikke jeg ser et bilde av Olympia kommer jeg for evig og alltid til å tro at hun ser ut som avataren.

Det ligner.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:11   #18
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis ikke jeg ser et bilde av Olympia kommer jeg for evig og alltid til å tro at hun ser ut som avataren.



Olympia er høy, mørk og slank, sant? Inni mitt hode, ihvertfall.

Det er en del som overhodet ikke har stemt med bildene jeg har hatt i hodet på forhånd.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:14   #19
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.



Olympia er høy, mørk og slank, sant? Inni mitt hode, ihvertfall.

Ikke egentlig.

Men Nolo ligner på avataren sin. Halvlangt svart hår i hvert fall.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:18   #20
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder i hodet av medlemmene her på FP

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Ikke egentlig.

Men Nolo ligner på avataren sin. Halvlangt svart hår i hvert fall.

Næsj, jeg er kommuneblond. (Men jeg er ofte trøtt)

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumverden, fp- medlemmer, irl, møte


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no