Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Top Model Norge 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 14:00   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Jeg så på.

Gammel 08-03-11, 16:33   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så også på. Synes det var helt greit at Ingo dro, for med en slik innstilling, så har hun ingenting der å gjøre. Hun hadde et godt potensiale, ja, men man blir ikke modell bare på et godt potensiale.

Gammel 09-03-11, 11:45   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg så også på. Synes det var helt greit at Ingo dro, for med en slik innstilling, så har hun ingenting der å gjøre. Hun hadde et godt potensiale, ja, men man blir ikke modell bare på et godt potensiale.

Men blir man i det hele tatt modell av å delta i Top Model?

Gammel 09-03-11, 11:49   #4
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Hvis man har guts til å bli det, er det jo et veldig fint utstillingsvindu. De kunne antakelig klart det uansett, som de sier, men får jo en boost for karrieren. Men de som virkelig vil kan jo ikke sitte og si neeeeei,vetikke om jeg skal dra fra kjæresten...... Polina har jo karriere, f.eks.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 11:53   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hvis man har guts til å bli det, er det jo et veldig fint utstillingsvindu. De kunne antakelig klart det uansett, som de sier, men får jo en boost for karrieren.

Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror om man er på vippen, vil deltakelse i et sånt program alltid trekke ned. Det erlitt som idol; vinnerne har ingen fremtid (Kurt er unntaket osm bekrefter regelen), mens de som ryker ut på fra 5 plass ca, de kan få seg anstendige karrierer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 15:36   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ble sittende å se slutten av programmet mens jeg på mandag ventet på det betydelig mer PK programmet Paradise Hotel.
Jeg ble faktisk oppriktig sjokkert over hvor ordinære disse jentene var utseendemessig. Utrolig hva sminke, god fotograf og photoshop kan fikse. :melder meg på Top Model Norge 2012:

Gammel 14-03-11, 21:26   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bånn gass!

Gammel 14-03-11, 21:27   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag tar jeg det opp.
Har søsterbesøk

Gammel 14-03-11, 21:28   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg er klar! Hvis ikke mannen bruker veto'en og slår over på 71 grader nord.

Gammel 14-03-11, 21:29   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh, begynner kjendis-TV-Norge? Vei, Tommy Steine er vel ikke med i år, så da kan det være det samme.

Gammel 14-03-11, 21:46   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Hm, de skal vel ta bilder i dag også? :bekymret:

Lurer på hvem som hadde gjort det best på catwalken her på FP. :små brukere, små gleder:

Gammel 14-03-11, 22:13   #12
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Kan ikke tro at de stemte ut Eirin, som var en skikkelig Vendela look-a-like! Iiik, hva hadde Vendela sagt?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:28   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det raseriutbruddet må jo vere noko "ta ut følelsane dine"-greier?

Eg håper Frida, Katharina eller Roberta går ut snart!

Gammel 14-03-11, 22:29   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Det der tipper jeg bare var rollespill eller noe.

Gammel 14-03-11, 22:32   #15
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det der tipper jeg bare var rollespill eller noe.

Ja, det tror jeg og. En eller annen øvelse hvor de skal få ut sinnet sitt eller no. Noe annet kan jeg ikke tro om rolige og sindige Alexandra.

Gammel 14-03-11, 22:33   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Både jeg og mannen sa det samme, så det var ikke såååå bra laget, kanskje.

Gammel 14-03-11, 22:40   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Hahaha, hvis noen har savnet Vendela, så har jeg akkurat funnet henne på TV Norge.

Gammel 14-03-11, 23:18   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg gidder ikke se på uten Eirin.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 17:20   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig kjipt at Eirin gikk ut. Det overrasket meg veldig.

Gammel 21-03-11, 21:27   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.