Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ekstern harddisk?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 09:28   #21
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstern harddisk?

Jeg må ihvertfall ta LaCia av anbefalt-listen min. Har hatt 4 (!) separate LaCie-disker som døde for meg siste året. Jeg bruker nå WD.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:41   #22
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstern harddisk?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg må ihvertfall ta LaCia av anbefalt-listen min. Har hatt 4 (!) separate LaCie-disker som døde for meg siste året. Jeg bruker nå WD.

LaCie lager ikke harddisker selv. De lager et kabinett - videre benyttes en brokontroller fra en produsent og harddisk fra flere produsenter. I Lacie-modellene finner man disker fra Seagate, Hitachi og WD....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:51   #23
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstern harddisk?

Sant nok. Dog er det et faktum at 4 separate disker har dødd. Ser ut som det er i hovedsak er kontrolleren som går, så jeg fikk reddet noe data, men jeg er misfornøyd med driftsikkerheten. Harddisker dør, det er skjer men dette var godt over forventet. Hadde en 2.5" som jeg kjøpte for å ta backup av bildene våre. La bildene inn på den og la den i et skap. Tok den frem neste gang jeg skulle ta backup og da var den død.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no