Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 11:32   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer?

Har hvit dunkåpe - veldig fin, men akk så upraktisk. Må vaskes, og jeg lurer på hva jeg kan hive i tørketrommelen sammen med jakka for å få den rette "fluffen"?
Jeg har ikke sånne tørketrommelballer heller, og hadde håpet å kunne vaske den idag.
Anyone?

  Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:40   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Reine tøysko?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:42   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Jeg tok en av ungenes utvokste joggesko da jeg vasket en dundyne her om dagen. Jeg måtte vaske den en omgang i maskinen først, for å få den ren, utover det fungerte det greit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:42   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Litt tunge gummiflipflops har funket her tidligere. Da vasker jeg de sammen med jakka først og så i tørketrommelen etterpå. Eller (rene) sko.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:43   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Sprettballene til ungene. Duploklosser.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:45   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Jeg tromlet min uten, og det var ikke helt optimalt. Men det hjalp i hvertfall litt å ta den ut med jevne mellomrom og gi den en kraftig rist.

Men nå er dette en gammel dunkåpe da, så den er ikke kjempefluffy lenger. Men den begynner å komme seg nå etter noen nye ristinger. (vasket den på søndag)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:45   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Vil ikke duploklosser slite veldig på stoffet?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:47   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vil ikke duploklosser slite veldig på stoffet?

Ikke så mye mer enn hva joggesko gjør, innbiller jeg meg. Vanligvis finner jeg noen sprettballer eller gummiballer eller noe sånt uten altfor mye strev og hiver inni.

Men det er i tørketrommelen jeg hiver inni. Jeg vasker dunklær alene i maskina uten noen tennisballer etc, og det har gått fint, men det er kanskje bare flaks?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:03   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske dunkåpe - hva bruker jeg i stedet for tennisballer??

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Reine tøysko?

Jeg har brukt et par tøysko, og det gikk helt fint.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no