Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 08:12   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jaja. Jeg har hverken tanter eller bestemødre og har aldri hatt det, så jeg kan ikke se sammenhengen. Dog ser jeg at Lille meg er raskt ute med påstander om meg som så skal være humor og morsomt hvis jeg spør wtf hun mener. Jeg synes sånt er ulekkert og setter lite pris på det. (Og jada, jeg innser tvert at jeg gjør det samme selv, jeg gidder ikke være noen bedre person jeg heller. :savner sitron: )

Jeg kan ikke se at Lille Meg pleier å være det minste mer aggressiv mot deg enn du pleier å være mot henne, Smilefjes. Ikke at jeg har noe behov for å forsvare noen av dere - dere klarer dere fint på egen hånd, begge to. Men det virker på meg som om du ser veldig mye mer aggressivitet fra henne enn det f.eks. jeg ser, som står helt utenfor det hele.

Og hvis dere er uenige om hvor mange røde prikker hver av dere har gitt den andre, og er interessert i å finne det ut, så er det en smal sak å sjekke. Det blir litt for dumt med påstander om "du har hevnprikket meg", "nei, det har jeg ikke", "jo, det har du", når det er så lett å undersøke.

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.