Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tilbakeføring av barnevernsbarn - debatt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 17:12   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbakeføring av barnevernsbarn - debatt

http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs...ER%2F711129897

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:48   #2
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbakeføring av barnevernsbarn - debatt

Jau. Det biologiske prinsippet kan så avgjort være noe dritt. Skjønt jeg har litt vanskelig for å se hva alternativene er - barnets beste skal jo uansett være overordnet.

Det med tidsfrist for tilbakeføringsstopp er også vanskelig, tenker jeg. Særlig i forhold til barnets alder ved plassering; kjempeforskjell på et barn som har vært i ett og samme fosterhjem fra det var seks måneder til fire år og ett som har vært innom et par institusjoner og tre-fire fosterhjem fra alder ti til fjorten, liksom.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 08:15   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.630
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbakeføring av barnevernsbarn - debatt

Skal man ha en tidsfrist for tilbakeføring, bør den settes i hvert enkelt tilfelle. Det er ulike grunner for hvorfor barn må bo i fosterhjem, og det varierer hvor godt forhold de har til foreldrene. Blir det bestemt at et barn aldri skal tilbake til foreldrene, kan det jo fortsatt ha kontakt med dem dersom det er til beste for barnet.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no