Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hjelp, jeg må slankes

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 19:25   #41
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nå har jeg ikke lest annet enn første delen av tråden så det er mulig dette er nevnt før.
Kanskje du kan teste ut gåing som treningsform. Det er faktisk veldig god trening i å gå, og klarer du litt hurtiggange uten at hodepinen slår til, kommer du veldig langt!

Jeg skal gå, masse. Jeg får ikke hodepine av det, heldigvis. Det er mere aerobic og annen skikkelig svettetrening som setter igang hodepinen. Jeg akter å gå hver eneste dag frem til snøen går, da skal jeg ut og teste den nye sykkelen min.
Har ikke fått gått i dag, jeg prioriterte to timer i akebakken med minstemann nå i kveld i stedet men jeg kjenner fint at jeg fikk trim.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:26   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.


Iset, titter du innom her? *håpe, håpe*
Smoothie, hva skal jeg lage den av? Jeg har kjøpt bær og mandler og JA yoghurt og biola, lot epeljuicen stå for det så ut til å være masse karbohydrater i den.
Kan jeg blande sammen alt dette? Eller blir den da for tykk?
Jeg har hatt i juice før for å få den til passe konsistent, blir den det med biola også?

Jeg liker smoothien tykk, samtidig som den er drikkendes. Altså litt sånn milkshake-aktig. Føler den metter mer da, og så smaker den bedre synes jeg. Så jeg har aldri juice oppi, dessuten er det som du sier masse, masse karber i juice. Jeg bruker denne oppskriften, med små variasjoner nå og da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:26   #43
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Smoothie:
Frosne jordbær, jordbærbiola, 1 neve lettkokte havregryn, 1/2 banan, 1 dæsj juice ( kan sikkert bruke litt vann istede for juice?).
Ha i væske til du får ønsket konsistens. Denne er litt sunn iallefall

Tusen takk, denne skal jeg prøve.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:30   #44
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker smoothien tykk, samtidig som den er drikkendes. Altså litt sånn milkshake-aktig. Føler den metter mer da, og så smaker den bedre synes jeg. Så jeg har aldri juice oppi, dessuten er det som du sier masse, masse karber i juice. Jeg bruker denne oppskriften, med små variasjoner nå og da.

Ah takk, takk. Dritt det der med eggene altså, ja også kan jeg ikke ha banan heller.
Det er de to eneste tingene jeg ikke kan spise faktisk, rent egg og banan. Magen greier ikke å fordøye det. Og jeg elsker det. Snufs.
Jeg har handlet inn ingrediensene dine i dag så den skal testes ut i kveld. Jeg liker den og tykk. Kan jeg tynne den ut med litt biola i stedet for vann om den blir altfor tykk?
Til nød mandler står det i oppskriften din. Bør jeg ikke ha det? Og eh, hva er Udos Choice?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:31   #45
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Har du gode, mettendes og sunne oppskrifter på smoothie Iset?

Legg de gjerne ut i tråden min her.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:34   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Åja haha, nei jeg mener bare at Udos Choice er det beste valget, men jeg synes den er litt vel dyr, så jeg bruker nøtter i stedet. Udos Choice gir deg babyhud, den er helt fantastisk for tørr hud. Jeg slet veldig med eksem og tørr hud i ansiktet før, ble HELT kvitt det med Udos, uten noen som helst kremer. Mye bedre å ta det innenfra. Får den deiligste, myke, fantastiske huden av det. Men som sagt, den er veldig dyr.

Synd du ikke kan ha banan, det gir sødme og fylde til smoothien. Men noen bruker avokado? Har du prøvd det? Det gir visstnok samme tykkelse som banan, men ikke sødmen da, selvsagt. Men du kan jo ha litt Sukrin eller Bjørkesøt eller sånt oppi (helsekostbutikk) om du vil ha den søtere. Bruker du søt yoghurt trenger du sikkert ikke det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:43   #47
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Jeg lager smootie med mandelmelk med vaniljesmak, blåbær, banan (men det så jeg du ikke kunne ha), proteinpulver (ikke mye, ca 10 gram) og en spiseskje knuste linfrø.

Jeg synes ikke smootie metter i det hele tatt, om jeg ikke drikker ekstreme mengder av det, men da blir det jo ekstreme mengder kalorier også. Det kan hende det bare er min mage som er rar, men drikke renner bare rett gjennom hos meg.

Om du aldri har hatt vektproblemer før, så tyder det vel på at det er forbrenningen din som går ned, noe den jo dessverre gjør jo eldre man blir (uten at jeg vil antyde at du er gammel, altså. ). Så da tror jeg du oppnår veldig mye ved å kutte ned på ting og at du ikke trenger å legge om hele kostholdet ditt (med mindre du gjør det permanent, så vil kiloene bare komme tilbake når du går tilbake til ditt vanlige kosthold, nemlig). Ergo ville jeg kuttet Cola (svogeren min gikk ned 10 kg bare ved å kutte den!), ikke hatt smør på brødet, og passet på fettet. Og så ville jeg byttet ut fint brød med grovt brød, hvit ris med brun ris, pasta med fullkornspasta (men se på fiberinnholdet, den er ikke nødvendigvis sunn fordi den ser brun ut...). Reduser fettet og husk at om du skal på lavkarbo, så må du ikke få i det mer kalorier totalt sett enn du forbrenner i løpet av en dag - kroppen lagrer ikke proteiner man ikke forbrenner som proteiner, men som fett...

Og så må du bevege deg mer enn du gjør. All bevegelse teller, alt fra støvsuging til å gå en tur. Du trenger ikke å trene på høy intensitet.

Men jeg ville ikke styrt fryktelig mye med å legge om kostholdet. All den tid du ikke har hatt vektproblemer før, så tyder det jo på at du har hatt et kosthold som ikke har ført til store vektsvinginger. Og de 8 kiloene du har lagt på deg kom vel kanskje ikke over natten?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:47   #48
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åja haha, nei jeg mener bare at Udos Choice er det beste valget, men jeg synes den er litt vel dyr, så jeg bruker nøtter i stedet. Udos Choice gir deg babyhud, den er helt fantastisk for tørr hud. Jeg slet veldig med eksem og tørr hud i ansiktet før, ble HELT kvitt det med Udos, uten noen som helst kremer. Mye bedre å ta det innenfra. Får den deiligste, myke, fantastiske huden av det. Men som sagt, den er veldig dyr.

Synd du ikke kan ha banan, det gir sødme og fylde til smoothien. Men noen bruker avokado? Har du prøvd det? Det gir visstnok samme tykkelse som banan, men ikke sødmen da, selvsagt. Men du kan jo ha litt Sukrin eller Bjørkesøt eller sånt oppi (helsekostbutikk) om du vil ha den søtere. Bruker du søt yoghurt trenger du sikkert ikke det.

Ah takk for oppklaring.
Jeg kan prøve avokado, jeg liker det.
Jeg trenger ikke noe søtningsstoff, jeg er veldig glad i bringebær og bjørnebær og har i litt ekstra av det når jeg lager smoothie.
Jeg tilsetter sjelden mat med ting, verken krydder, sauser eller annet. Jeg liker å kjenne smaken på det jeg spiser uten å ha piffet det opp med noe, skikkelig kjedelig av meg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:51   #49
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg lager smootie med mandelmelk med vaniljesmak, blåbær, banan (men det så jeg du ikke kunne ha), proteinpulver (ikke mye, ca 10 gram) og en spiseskje knuste linfrø.

Jeg synes ikke smootie metter i det hele tatt, om jeg ikke drikker ekstreme mengder av det, men da blir det jo ekstreme mengder kalorier også. Det kan hende det bare er min mage som er rar, men drikke renner bare rett gjennom hos meg.

Om du aldri har hatt vektproblemer før, så tyder det vel på at det er forbrenningen din som går ned, noe den jo dessverre gjør jo eldre man blir (uten at jeg vil antyde at du er gammel, altså. ). Så da tror jeg du oppnår veldig mye ved å kutte ned på ting og at du ikke trenger å legge om hele kostholdet ditt (med mindre du gjør det permanent, så vil kiloene bare komme tilbake når du går tilbake til ditt vanlige kosthold, nemlig). Ergo ville jeg kuttet Cola (svogeren min gikk ned 10 kg bare ved å kutte den!), ikke hatt smør på brødet, og passet på fettet. Og så ville jeg byttet ut fint brød med grovt brød, hvit ris med brun ris, pasta med fullkornspasta (men se på fiberinnholdet, den er ikke nødvendigvis sunn fordi den ser brun ut...). Reduser fettet og husk at om du skal på lavkarbo, så må du ikke få i det mer kalorier totalt sett enn du forbrenner i løpet av en dag - kroppen lagrer ikke proteiner man ikke forbrenner som proteiner, men som fett...

Og så må du bevege deg mer enn du gjør. All bevegelse teller, alt fra støvsuging til å gå en tur. Du trenger ikke å trene på høy intensitet.

Men jeg ville ikke styrt fryktelig mye med å legge om kostholdet. All den tid du ikke har hatt vektproblemer før, så tyder det jo på at du har hatt et kosthold som ikke har ført til store vektsvinginger. Og de 8 kiloene du har lagt på deg kom vel kanskje ikke over natten?

Hm. Jeg spiser alt det der ja. Minimalt med fett, liker ikke fet mat. Jeg kjøper alltid fullkornspasta, grovt brød og brun ris. Men det går mest i poteter her. Jeg er egentlig veldig bevisst på å lage sunn mat, mye grønnsaker og lite fett.
Du har helt rett. Det er usunn kos og lite bevegelse. Det er akkurat det det er.
Og de kom ikke over natta de kiloene nei, de har ballet seg på siden tidlig i sommer.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 15:52   #50
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Iset, mandler i smoothien var helt utrolig nydelig.
Jeg elsker at det er litt å tygge på i den derfor har jeg alltid bringebær i. Med mandler ble det dobbelt så godt, masse å tygge i. Helt nydelig.
Tusen takk for tipset.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 15:57   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Så bra. Jeg liker også best å ha mandler i, valnøtter er også godt. Jeg husker jeg ble anbefalt en smoothie på Helsekost Fagskolen, av en av lærerne der. Jeg har dessverre ikke oppskriften lenger, men på stående fot husker jeg at den besto av mandler, linfrø, solsikkefrø,gresskarkjerner og sesamfrø som var knust/hakket, og så frosne bær, en stor banan, Biola naturell, Udos Choice og Opti Green (grønt ernæringspulver fra Udos). Jeg sløyfet ofte det siste. Jeg var mett utrolig lenge av den. Jeg blir aldri mett av vanlige bær- og fruktsmoothies med bare bær, juice osv, men så er det heller ikke noe ekte måltid. Jeg blir derimot mett av mine smoothies som består av egg (egg metter!), bær, banan, nøtter og evt. olje. Ja og yoghurt/Biolamelk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:06   #52
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Ah, da skal jeg jammen kjøpe litt andre nøtter også.
Kan jeg ha litt av alt oppi? Uten at det blir usunt?
Den jeg laget i dag hadde jeg skogsbær i, JA youghert med vanilje, skogsbær biola, mandler og så lurte jeg i en banan og det gikk faktisk bra så lenge den ble blandet med masse annet. Den var kjempegod. Og jeg ble mett, men ikke så lenge.
Kanskje jeg skal prøve å lure i ett egg. Jeg tåler egg i mat men ikke rent kokt eller stekt egg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:40   #53
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Eg brukar Biola eller BioQ i smoothies. No drikker eg BioQ med blåbær, litt banan og litt honning. Sist drakk eg Biola med bringebær og rips. Banan gir sødme og fylde, og det kan kanskje bli litt surt utan. Så mulig du må ha noko søtningsmiddel i det siste alternativet. Proteinpulver kan fint miksast i. Eg har forsøk egg, men det likte eg ikkje.


Coop Mega har forresten 40% på frosne bær no. Løp og kjøp

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:43   #54
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg brukar Biola eller BioQ i smoothies. No drikker eg BioQ med blåbær, litt banan og litt honning. Sist drakk eg Biola med bringebær og rips. Banan gir sødme og fylde, og det kan kanskje bli litt surt utan. Så mulig du må ha noko søtningsmiddel i det siste alternativet. Proteinpulver kan fint miksast i. Eg har forsøk egg, men det likte eg ikkje.


Coop Mega har forresten 40% på frosne bær no. Løp og kjøp

Takk for tips.
Og fillern, vi har ingen Mega her lenger. Det irriterer meg, den ble byttet ut med en Prix butikk. Har ikke Mega i mils omkrets, og de som alltid har så mye gode tilbud.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:00   #55
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Takk for tips.
Og fillern, vi har ingen Mega her lenger. Det irriterer meg, den ble byttet ut med en Prix butikk. Har ikke Mega i mils omkrets, og de som alltid har så mye gode tilbud.

Det gode tilbudet gjelder Prix også.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:56   #56
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Det gode tilbudet gjelder Prix også.

Gjør det? Kult. Da skal jeg stikke ned dit i morgen.
Tusen, tusen takk.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:12   #57
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg må slankes

2.4 kg ned siden onsdag.


Og jeg har kjøpt meg ny smoothiemaskin.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no