Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ditt vokabular...

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 17:11   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt vokabular...

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg vet mitt vokabular er omfattende, jeg har alltid lest mye og mye forskjellig. I tillegg er jeg veldig opptatt av språk og korrekt bruk av ord og uttrykk. Jeg blir derfor ofte overrasket når jeg bruker ord jeg må forklare for andre. Her om dagen måtte jeg forklare ordet "prokrastinere" og det er et ord jeg trodde de aller fleste kunne. (Hun jeg måtte forklare det for er slett ikke teit.)

et må jeg alltid forklare, samt at jeg flere ganger har opplevd heftige protester på at det er et godkjent ord i det hele tatt. Også fra folk som ikke er teite.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.