|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Hrmf.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?
Det er jo lett å avgjøre; er puppene dine borti hverandre? I såfall: Rumpesprekk. Er de litt fra hverandre? Perfekt kløft.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Det er vel ikke rumpesprekk om de er borti hverandre, så lenge de ikke er klemt sammen så det blir en sprekk som rekker omtrent opp til haka. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Juhu, mine er ikke borti hverandre.
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Altså, det finnes hele vidder av nyanser mellom pupper som er borti hverandre og Angela Merkel-pupper. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du ser sikkert fantastisk ut, Zoë. :bidrar til å opprettholde kløfttittemuligheter for kløftentusiaster: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Herlighet, skal man bekymre seg for at puppene kommer borti hverandre også? De fleste bildene som vises her, er jo av damer med noe helt annet inni puppene enn melkekjertler og annet vi naturlig er utstyrt med. Ikke rart at de strutter i hver sin retning.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei ikke på den måten. Kløften delte seg i tre i oppover, som tre kløfter. Rynkekløfter? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Her nytter det ikke å dele (med mindre jeg vil se ut som en kjerring). Jeg får en kløft uansett egentlig, men forsøker unngå undertøy som gjør at det ser ut som at jeg skviser ting opp. Det trengs ikke, jeg ser bare billig ut da føler jeg. Er 75 DD. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Men Joika: 75 DD?
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Jeg skal ikke ned i omkrets, da slutter jeg å puste. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Men de kan bli for langt fra hverandre, ikke sant?
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Sånne trykt oppover-pupper er ikke fine synes jeg.
|
|
|
#19 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvordan ser den perfekte klivitsj ut?Jeg ba en puppemann (mannen min ja) uttale seg om bildene Nessie la ut, og han kunne formidle at Salma Hayek hadde de fineste puppene og den fineste kløften.
|
|
|
#20 |
|
awesom
|
Nå skal det sies at jeg ikke primært tenker på hva menn skulle mene om min kløft, det er jo ganske greit at jeg selv mener det er estetiskt pent.
|
![]() |
|
|