Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kveldens antrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 12:25   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kveldens antrekk?

Skal bort, men skal ha med Amanda, så da blir det lufteturer ut titt og ofte, så stivpyntes skal jeg ikke. Tenkte rett og slett å ta på meg den nye lyseblå Odd Molly tunikaen med mørkebrune tights under. Ny den også, fra Sisley. Tenker jeg. Må ha noe som er komfortabelt. Dessuten er jeg rett og slett ikke i form. Så jeg kjører bil også.

Gammel 31-12-10, 12:33   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg grubler mellom en strikkekjole fra Bruuns Bazaar og silkekjole fra Jeff Gallano. Begge med sort glinsetights fra Designers Remix. Pumps i sort eller rødt.

Vi skal bare være oss. Rochermannen har vakt så vi skal kooose oss med pinnekjøtt og julebrus

Gammel 31-12-10, 13:06   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Her blir det antrekket fra julaften, men jeg bytter ut perlene med bling-bling smykker. Og så har jeg kjøpt pynt til håret.
En type kappekjole kjøpt på VIC i blondestoff med tynne stropper. (Prøvde laste ned bilde men datan min jobber så uendelig tregt at jeg ga opp.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.