Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor ofte bytte treningssko?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 22:13   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor ofte bytte treningssko?

Ja, hvor ofte bytter du skoene du trener i?
Ser jo at det nok varierer alt ettersom hva man trener.
Men jeg trener i sal 2-3 ganger i uka som maks og da 1 time hver gang. Så selv om jeg har hatt skoene mine i 10 år tror jeg så ser de jo ikke slitt ut. Dog har de ligget maaaaaange år på vent da til jeg starta treninga igjen i fjor.

Så bytter du før de er slitt?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 22:17   #2
Jakobine
Aktiv
 
Jakobine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 122
Jakobine er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte bytte treningssko?

Prøver å bytte joggesko hvert eller annethvert år, siden gummien ødelegges uavhengig av bruk. I tillegg sliter jeg veldig på utsiden, og det er jo ikke helt bra for beinstillingen.

Jakobine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 21:58   #3
Nutta
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 16
Nutta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte bytte treningssko?

Skal vel bytte joggesko annenhvert år. Salsko bør også det. Dempingen og gummien blir dårligere.

Nutta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 23:33   #4
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte bytte treningssko?

Skoen kan være slitt i dempingen, selv om det ikke synes så godt utenpå. Hvis du drar og prøver et par nye vil du nok oppleve stor forskjell.
Selv bytter jeg vanlige joggesko minst én gang i året, men så brukes de 3-4 ganger i uka. Salsko bruker jeg sjeldent, så det byttes ikke så ofte..

(hei hei forresten Star )

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 06:38   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytte treningssko?

Jeg kjøper stort sett et nytt par i året - minst.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 07:00   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytte treningssko?

Jeg er altfor øknomisk av meg og bytter sko svært sjelden. Men etter at jeg begynte å løpe kjente jeg virkelig forskjell da jeg byttet sko. Så skoene er slitt i dempingen selv om de ikke ser slitt ut .... ja, hvis de har vært i bruk selvfølgelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no