Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 3GS

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-10, 23:03   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.652
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

iPhone 3GS

Jeg må jo undersøke what all the fuss is about.

Men, er det galskap å kjøpe en brukt 3GS nå for å finne ut om jeg trives med iPhone-formatet? Eller skal jeg legge i dobbelt så mye penger og dra til med en 4'er med en gang? Til opplysning har jeg passelig god økonomi, men et snev av onkel Skrue-tendenser når det gjelder å bruke penger på meg selv.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:18   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 3GS

En billig, brukt 3GS høres veldig bra ut. Derimot fraråder jeg å kjøpe en ny. Jeg kjøpte en 3G i juli i fjor, litt under en måned etter at 3GS kom på markedet. Jeg var veldig godt fornøyd i starten, men allerede i vår så jeg at de siste operativsystemoppgraderingene hadde gjort telefonen min veeeldig træg. Jeg opplevde st jeg kuttet et års levetid av telefonen ved å kjøpe forige modell, og det skjer så mye, så fort på smartphonemarkedet fortsatt at jeg tror du vil oppleve det samme om du kjøper er 3GS ny nå.

Detimot ville jeg ikke nølt med å kjøpe en brukt, billig, for 3GS er fortsatt en utmerket tekefon. Jeg tror bare ikke den vil fortsette å være det lenge nok til å forsvare prisen av en ny telefon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:28   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.652
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 3GS

Takk for innspill. Argumentasjonen din høres rimelig ut. Hva vil du karakterisere som billig, da? Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å gi så mye mer enn 2000 kr, i hvert fall.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:37   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 3GS

2000 høres omtrent riktig ut i mitt hode, gitt at den er i god stand, selvsagt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no