Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pinnekjøttkrise - hjeeeelp!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-10, 21:59   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.480
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Pinnekjøttkrise - hjeeeelp!

Jeg har invitert på pinnekjøtt i morgen. Status akkurat nå; dagen da alt gikk galt er over, 3 søte små ligger og sover, mann bortreist, klokken er 22, og pinnekjøtt er enda ikke anskaffet ...

Så hvordan løser jeg best dette. Å servere noe annet enn pinnekjøtt er ikke noen idé hvis jeg skal fortsette å ha en relasjon til de som kommer i morgen.

Jeg har forsøkt å ringe Ica Maxi på Bjølsen, men ferskvarefolkene har gått hjem, og han jeg snakket med hadde ingen aaaanelse om hvordan man la pinnekjøtt i vann.

Jeg har sett at det fins gryteklart, frossent pinnekjøtt i butikken. Smaker det huggorm? Kan det tines på 10 timer?

Eller fins det en løsning je gikke har tenkt på?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 22:02   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pinnekjøttkrise - hjeeeelp!

a. Gryteklart duger.

b. Et hvilket som helst pinnekjøtt, tint eller frosset, kan hurtigutvannes i rennende vann i løpet av noen få timer. Du fikser det lett i morgen hvis du skal spise på ettermiddagen.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 22:04   #3
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinnekjøttkrise - hjeeeelp!

Du kjøper pinnekjøtt i morgen tidlig og bytter vann ofte i løpet av morgendagen. No problem! :btdt:

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 22:04   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.900
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pinnekjøttkrise - hjeeeelp!

Om du får kjøpt det på Rema ikveld, så rekker du å vanne det ut natten over (skifte vann imorgen tidlig).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 22:05   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.018
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinnekjøttkrise - hjeeeelp!

Vi vanner aldri pinnekjøttet over natten, vi syns det holder lenge med noen timer. Så det går sikkert helt fint om du får lagt det i vann i morgen tidlig. Bare husk å bytte vann ofte.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no