Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din fysiske alder? Har du sjekket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 12:05   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din fysiske alder? Har du sjekket?

Min alder i dag 35,94 (bursdag snart - yes!) og alder justert for helsen: 34 år. Det hadde jeg ikke trodd med bakgrunn i noen kg for mye. Må vel være min avholdenhet fra røyk og måtehold med alkohol som vippet denne over på "min side".

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 12:43   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 31.79 år
Din alder i dag, justert for din helse: 30.9 år

Ikke stor forskjell altså...Jeg har en relativt sittestillende jobb, så det tror jeg betyr litt da men...

Gammel 20-02-07, 18:12   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alderskalkulator

Din alder i dag: 23.2 år
Din alder i dag, justert for din helse: 23.7 år

ganske fornøyd jeg

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 18:28   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 30.24 år
Din alder i dag, justert for din helse: 30.1 år

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:26   #5
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Vups.....

Reell alder: 36,79
Justert: 38,3

Men inni er jeg sånn ca. 30 da......

Gammel 20-02-07, 18:42   #6
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Din alder i dag: 34.66 år
Din alder i dag, justert for din helse: 33.1 år

Ikke så verst, hvis det stemmer.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 12:12   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 28.42 år
Din alder i dag, justert for din helse: 31 år

Stress på jobben, stillesittende arbeid = døden.

Gammel 20-02-07, 12:21   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Din alder i dag: 31.84 år
Din alder i dag, justert for din helse: 30.4 år

Gammel 20-02-07, 12:43   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, jeg klarer ikke logge inn. Dumme test.

Gammel 20-02-07, 12:52   #10
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Din alder i dag: 34.81 år
Din alder i dag, justert for din helse: 35 år

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:16   #11
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din alder i dag: 33.66 år
Din alder i dag, justert for din helse: 33.3 år

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:03   #12
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Oj. Er nok røyken og stress, ja...

Din alder i dag: 40.14 år
Din alder i dag, justert for din helse: 46.9 år

Men kunne begynne på treningsnivå 2, da...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:11   #13
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Lurer litt på den testen, jeg. Endte også med fysisk alder temmelig nøyaktig likt den faktiske, og det forundrer meg litt. "Problemet" er at når jeg krysser av for hvordan jeg lever NÅ, så tar ikke det hensyn til hvordan jeg har levd FØR. Så teoretisk kan jeg ha levd usunt som bare det i 25 år, og så skjerpet meg de siste to ukene, og nå skal jeg altså ikke ha "tatt skade"? Jeg syns altså at det ble for lite historikk, og for mye nåtid i testen, og mener at den lett vil slå skjevt ut.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:13   #14
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Lurer litt på den testen, jeg. Endte også med fysisk alder temmelig nøyaktig likt den faktiske, og det forundrer meg litt. "Problemet" er at når jeg krysser av for hvordan jeg lever NÅ, så tar ikke det hensyn til hvordan jeg har levd FØR. Så teoretisk kan jeg ha levd usunt som bare det i 25 år, og så skjerpet meg de siste to ukene, og nå skal jeg altså ikke ha "tatt skade"? Jeg syns altså at det ble for lite historikk, og for mye nåtid i testen, og mener at den lett vil slå skjevt ut.

Der er jeg faktisk litt enig med deg.

Gammel 20-02-07, 13:18   #15
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Der er jeg faktisk litt enig med deg.

Det var nesten skummelt, Line!

Gammel 20-02-07, 13:29   #16
Line*
Expired

Standard

Det var nesten skummelt, Line!

Be afraid, be very afraid.

Gammel 20-02-07, 13:15   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så du stoler ikke blindt på livsstilstester på internett?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:16   #18
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Sorry, men...

Gammel 20-02-07, 13:19   #19
bina
Ustabil

Standard

Jeg syns det er litt rart når man har markedsført denne testen så heftig, og prøvd å lage det til en seriøs test, med det mål for øye at man skal få folk til å legge om livsstilen, at man ikke tar hensyn til fortid. Var bare det jeg mente.

Gammel 20-02-07, 13:19   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man ikke?
Jeg skal jo leve til jeg er 119 i følge en annen test. Og en annen sa at jeg ikke var gravid, og det vet jeg er helt sant.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.