|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Her kan ein jo kose seg : |
|
|
|
|
|
#2 |
|
awesom
|
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jeg digger Estee Lauder sin øyenbrynspen.
|
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jeg vedlikeholdsnapper (herrrrlig ord) hjemme med en pinsett, og når det må ryddes skikkelig opp går jeg til ei berte som bruker tråd. Steike hun er flink, det går fort, og gjør mindre vondt enn både voks og pinsett. 150 kroner og hver femte gang gratis. Jeg liker henne, bortsett fra den horrible humoren ("Oooops! Der tok jeg for hardt i ... Unnskyld!" : ondt glis : ).
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Eg som aldri har brydd meg særlig om øyenbryn har glodd på øyenbryn-shaping heile dag. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?
I alle dager. Nå har jeg sett hele videoen, ivrig etter å lære. Det ser ikke bare vanskelig ut, det ser dritvondt ut! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jeg har også kjøpt ny pinsett i dag, men satset på en fra HM istedenfor den dyre jeg egentlig hadde lyst på. Og så kjøpte jeg ny øyenbrynsblyant, og ny kost til øyenbrynspudderet jeg har fra før. Nå skal det bli orden i de skrale brynene mine. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jeg kjøpte en regnbuefarget (de kalte den regnbuepinsetten |
|
|
|
|
|
#8 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Å, de pinsettene tror jeg jeg har sett. Koster den bare 69? Det var jo mer overkommelig enn den Laura Mercier saken. Da skal jeg huske på den når jeg trenger ny neste gang. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jeg var på parfymeri i dag og sa jeg trengte hjelp fordi jeg skulle ha øyebrynspudder og det som jeg trengte for få fine øyebryn. Den parfymeriansatte så ut som et spørsmålstegn og skjønte ingenting. Da han gikk for å spørre en annen ansatt så kunne ikke hun hjelpe heller.
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jadda, jeg har også sminket brynene mer enn vanlig i dag. Men jeg har måttet sminke de en stund da, for jeg kjøpte nemlig øyebrynsbarbermaskin for en liten stund siden og, ups! Der tok jeg litt for mye gitt.
|
|
|
#11 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Men kva er det med sånn øyenbrynsbarber-greie da? Er det i staden for klipping? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Jeg har brukt det i underkanten fremfor napping. Men hva det er tenkt til vet jeg ikke.
|
|
|
#13 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?Syns også den tråd-teknikken såg vond ut... Og nå har eg sett ein god del av klippa på youtube, og nesten alle får rare bryn etterpå syns eg. Mange markerer det med veldig mørk farge etterpå, og mange har veldig tynne bryn som buar seg mykje, eller som har ein rar bomerang-form. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?*Inspirert* |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?
Det er som en vanlig pinsett, men med lys i midten. Om den er skarp har jeg ingen formening om. :novise: Den ligger inni et etui med speil og jeg kjøpte den fordi den så pen ut.
|
![]() |
|
|