Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 10:56   #39
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver

Det er jo kjekt å kjøpe fine ting på salg, men bare vær obs på at også det kan bli litt rart for noen fordi det kan virke veldig skjevt.

Selv kommer jeg fra en familie som hadde tidvis ganske dårlig råd. På barneskolen hadde jeg og en venninne avtale om å bytte julegaver. Jeg ga henne noe jeg ikke husker, og fikk selv en flott Prøysenbok i gave. Godt mulig den var kjøpt på salg. Men jeg vet moren min syntes det var veldig pinlig og tok det ille opp, og det ble ikke mer julegavebytting mellom oss - fordi moren min følte seg presset til å gi bort noe dyrt, som vi ikke hadde råd til. Godt mulig man føler sterkere på slikt når man selv har dårlig råd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.