Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med sofabord!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 22:35   #41
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Vi har akrylbord, det blir det ikke fingermerker på. Nesten som det med tre bord lengre oppe i tråden, bare at vårt er ett stort med to mindre under som kan dras frem for større bordflate. Bolia.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:37   #42
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Tror jeg ville gått for et kvadratisk bord som "fyller ut" hullet mellom sjelselongene. Gjerne "rustikk" kistevariant. Mener jeg har sett at det finnes......

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:39   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.902
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Rustikk kiste? Som i Bombay?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:39   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Rustikk kiste? Som i Bombay?

Ikke Bombay.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 18:34   #45
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Vi har en sofaløsning som ligner og fant det litt utfordrende å finne bord. Er heller ingen stor fan av glassbord, men vi endte med dette likevel. Svart, og dermed mye mer spiselig enn de tradisjonelle glassbordene hvor alle fingermerker og støvkorn lyser mot deg på den overdimensjonerte måten.

... også orket jeg ikke å fjerne strikketøy, pc og vinglass fra lørdagskosekroken før jeg tok bilde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 005.jpg (168,5 KB, 56 visninger)
Filtype: jpg 006.jpg (167,9 KB, 34 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 19:19   #46
bikki
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 53
bikki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Vi har Ikea Stockholm bordet på hytta (det kvadratiske) - det er vel i eik det? Eller tar jeg feil...

bikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 20:24   #47
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Vimjer, det så veldig fint ut!

Opprinnelig lagt inn av bikki, her.

Vi har Ikea Stockholm bordet på hytta (det kvadratiske) - det er vel i eik det? Eller tar jeg feil...

Mørkbeiset eik.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 20:51   #48
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Ikke kjøp med hylle under.
Det har en tendens til å fylle seg opp med rot og alskens saker og ting. Har jeg hørt da..

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 21:17   #49
bikki
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 53
bikki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vimjer, det så veldig fint ut!

Mørkbeiset eik.

Jepp. Så det stod gyllenbrun på Ikea sine sider, men jeg synes ikke det er så mørkt jeg......anbefaler å sjekke det!
Jeg er i allefall veldig fornøyd med bordet - jeg synes det er kjekt med hylle under.

bikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:05   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.987
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Jeg tror ikke det er heltre. Det står bare gyllenbrunt tre, ettersom jeg husker? Tror det er noe finergreier, og det stod ikke eik på Ikeas sider tidligere i alle fall.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:42   #51
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Litt på siden: Sofaen var kjempefin, hva heter den- og hvor er den kjøpt?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no