|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Har du penbestikk? | |||
Ja, jeg har penbestikk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 59,68% |
Nei, jeg har ikke penbestikk |
51 | 27,42% |
Jeg har mange bestikksett. Hverdags, pent, og galla + |
14 | 7,53% |
Jeg har ikke ett sett en gang |
3 | 1,61% |
Jeg har arvet penbestikket mitt |
20 | 10,75% |
Jeg har kjøpt/fått/samlet penbestikket mitt |
63 | 33,87% |
Jeg har penbestikk, penservise, skriver interiørblogg og matchende klær innad i familien |
2 | 1,08% |
Bestikk? |
1 | 0,54% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?
Ja, jeg jeg/vi har penbestikk. Kjøpt selv + fått i bryllupgave bestikk fra Hadeland Tinnstøperi. Bruker det svært sjeldent, det ligger gjemt i ett skap. Har penservice også + glass, altså hele sulamitten
![]() |
#102 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg ser at tesen min om at folk som har penbestikk og penservise også interiørblogger/leser interiørblogger ikke holder helt mål.
![]() |
#104 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg/vi har sølvbestikk til 12 (arvesølv). Min bestemor begynte å samle på det til meg da jeg var barn (mamma og pappa har det samme), og så har jeg fått til konfirmasjonen og jeg og mannen da vi giftet oss. Har ikke kjøpt så mye som en teskje selv, men synes det er fint, tidløst og hyggelig å dekke festbordet med.
![]() |
#105 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har Hardangerbestikk til best og selskaper. Har også penservice og krystallglass, men det blir ikke brukt så ofte da det blir så mye arbeid med oppvasken etterpå. Jeg får meg ikke til å putte det i oppvaskmaskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har fått sølvbestikk i alle år av min mormor,til alle anledninger,men da hun gikk bort,hadde jeg ikke råd til å kjøpe mer av det,så dermed sitter jeg med nesten komplett sett med "opphøyd rose". Har omtrent aldri brukt det,for jeg synes ikke det er så godt å spise med,så nå har jeg begynt å samle Hardangerbestikk isteden,tenker kanskje det er mer anvendelig. Servise har jeg også begynt å samle på,men det har jo fabrikken klart å slutte og produsere |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Ja, vi har penbestikk.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 26-10-10 kl 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har sølvbestikk til 8 som vi aldri bruker, penservise (fått av svigermor) som brukes hver jul, bursdag, påske, middagsbesøk o.l og krystallglass til 12 som brukes nå og da.
1. Ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har penservise til middag, men ikke penmiddagsbestikk.
![]() |
#113 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har et pent stålbestikk som brukes til fest. Har samlet selv til 12 personer og har i tillegg biffbestikket i samme serie.
![]() |
#114 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Biffbestikk er noe jeg ikke skjønner. Biffkjøtt skal være så mørt at du kan skjære i det med gaffel. Hvorfor produsere et helt eget bestikk for dårlig kjøtt? |
![]() |
![]() |
#118 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penbestikk i sølv og penservise. Det brukes når jeg har lyst å dekke et pent bord. Opprinnelig lagt inn av Mei, her. Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her. Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.Jeg forsøkte å si det på en pen måte. ![]() ![]() __________________ Sist redigert av Isprinsessen : 29-10-10 kl 23:29. Årsak: svak i rettskrivning |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Eg har sølvbestikk, Wedgwood og vurdere spare på vinservise.
![]() |
![]() |
#120 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har Ramonabestikk som penbestikk. Jeg orker ikke sølv, så det blir aldri aktuelt.
![]() |
|
|