Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 20:19   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Tusen takk!

I dag har jeg av alle ting vært på Ikea! Det er litt surrealistisk, for Ikea åpnet jo her i går, så jeg er slettes ikke vant med å ha Ikea rett borti svingen ...og jeg hadde aldri i mine villeste fantasier trodd at jeg skulle finne på å stikke innom der under åpningsdagene. Men jeg var i Sørlandsparken og kjørte bort for å se, og det var ikke så mye folk at det gikk over styr, så da våget jeg meg inn. Resultatet ble følgende:

Poäng stol til ungene - jeg har bare kjøpt én foreløpig for å teste ut, evt. flytter vi den ned i kjellerstuen og kjøper to kurvstoler som jeg putter lammeskinn i ... Vuderer sterkt å male rammen med matt, sølv Bengalac - det passer bedre inn her.

Knaggrekke til bilder mm. til barnerommene

Leselampe til sofakroken - den står bak gardinet i vinduskarmen og er tiltenkt bruk når jeg holder på med håndarbeid etc.

Bord til laptopen

Rammer til barnerommene

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.