Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med å finne hylle/skap på kjøkkenet - med bilde

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 15:38   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg med å finne hylle/skap på kjøkkenet - med bilde

For noen måneder siden gjorde vi en liten facelift på kjøkkenet ved å legge ny tapet på veggene. Det gjorde kjøkkenet mye finere, men jeg fortsatt ikke fornøyd. Taket skulle vært malt hvitt, men det får bli samtidig med resten av taket i 1.etasje, så ikke helt ennå.
Men jeg ser for meg at jeg kunne pynte opp noe på kjøkkenet ved å sette en hylle eller et skap på veggen bak bordet. Det er ikke alt for god plass der, så maks 40 cm dybde ser jeg for meg.

Bilde ligger ved her, så man kan se hvordan det ser ut nå. Kjøkkeninnredningen er bjørk, gulvet er bjørk, så det er mye gult her. (og drømmen er å male kjøkkenet hvitt også, men det tør jeg nesten ikke si høyt, det er bare 8 år siden vi flyttet inn i nybygd hus...). Jeg vil derfor ikke ha noe trefarget, men ser for meg at svart kanskje kan bli fint? Det er grålige vegger, vi har svarte hvitevarer, det er lyse fliser med svarte dekorfliser over kjøkkenbenken, samt at bordet har svartmalt understell og stolene er sort/brune.

Noen som har noen tanker om hva som kunne gjort det mer "innredet"?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1649.jpg (189,2 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg IMG_1650.jpg (189,5 KB, 15 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 15:42   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å finne hylle/skap på kjøkkenet - med bilde

Jeg lurte på dette skapet fra Bohus da, også sette en kubbelysestake og en fin bolle oppå. Men så er skapet over 40 dybt, og jeg er redd det blir trangt...

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no