Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 22:57   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Walkabout nettbutikk blir videresendt til lillevinkel nå - så her er det nok noen fusjoner på gang.

Å, jeg trodde de alltid hadde vært en filial av Lille Vinkel, jeg.

Veldig fin kjole på deg, Karamell! (Så det i sta).

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 08-02-11, 13:44   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De var veldig fine Elinblu.

Gammel 08-02-11, 13:53   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Konstanterer at meg og Elinblu har samme smak i mange, mange, tilfeller.

Gammel 08-02-11, 15:20   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

De skoene var kjempetøffe Elinblu!

Gammel 08-02-11, 21:09   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefine, Bluen!

Gammel 09-02-11, 10:54   #6
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Hunden spiste en av skoene mine, en 8 år gammel campersko:snufs:

Mannen mente at jeg kunne spandere på meg et par nye. Da passet det bra med salg på lille vinkel. Jeg har siklet på dem, men de kostet over 2000
Nå har jeg i alle fall et helt par med hverdagssko

Gammel 10-02-11, 15:24   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva? Det sto at de var små i størrelsen, så jeg bestilte 38 - håper de ikke er alt for store. Jeg går jo på alt mellom 36 og 38, men regner stort sett 37 som "Min" størrelse. Er de små i størrelsen eller er det bare bambus?

Hvor slitt ser de ut, forresten?

Gammel 10-02-11, 15:32   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hva? Det sto at de var små i størrelsen, så jeg bestilte 38 - håper de ikke er alt for store. Jeg går jo på alt mellom 36 og 38, men regner stort sett 37 som "Min" størrelse. Er de små i størrelsen eller er det bare bambus?

Hvor slitt ser de ut, forresten?

De ser ikke slitt ut, men det er nubuk - altså sånn halvsemska skinn. Kanskje litt gråaktig. De er litt små i størrelsen, ja. Jeg har prøvd 37 også, før det ble utsolgt, og de passet bare akkurat, så jeg kjøpte 38 for å få plass til såler og tjukke ullsokker. Jeg ligger vel kanskje et bittelitt hakk under deg i skostørrelse ellers (36,5-37), så disse passer nok bra til deg. Og så kan de jo snøres til slik at de sitter bedre; der har jeg syndet litt.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 17:45   #9
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Velvel. Jeg har spontankjøpt en jakke. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal bruke til den

Gammel 10-02-11, 18:40   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De i grått var nydelige også (på Lillevinkel), men ikke min str.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 19:08   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Denne i grønt:

Apple er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 19:09   #12
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Dere som har den Cream ola-kjolen; noen som kan ta bilde med den på? Alle sier den er enda finere da... :er i tenkeboksen, men har ikke sett den RL:

Apple er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 19:14   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Dere som har den Cream ola-kjolen; noen som kan ta bilde med den på? Alle sier den er enda finere da... :er i tenkeboksen, men har ikke sett den RL:

Den ER finere på. Utrolig fin fasong (jeg har den ikke, men har prøvd).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 19:22   #14
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den ER finere på. Utrolig fin fasong (jeg har den ikke, men har prøvd).

Den er fin på bildet også, altså. Men så sier flere at den er ENDA finere på pga fasongen. Så derfor...

Apple er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 20:59   #15
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Denne i grønt:

Den er på lista mi, men hvordan er den i str?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 18:18   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Den er på lista mi, men hvordan er den i str?

Den er fra Line of Oslo og da må jeg alltid ned en str. Er vanlivis M, men har S i denne, ellers synes jeg den blir for "flagrete".

Karamell: Du var nok for rask for meg... Men det blir nok ikke kjole på meg uansett.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 18:42   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Den er fra Line of Oslo og da må jeg alltid ned en str. Er vanlivis M, men har S i denne, ellers synes jeg den blir for "flagrete".

Karamell: Du var nok for rask for meg... Men det blir nok ikke kjole på meg uansett.

M ble for trang over bysten til meg, og altfor mye stoff over bh-stroppen-bak på ryggen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 19:18   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vet hvor de selger cream i København ? I nærheten av strøget?

Gammel 10-02-11, 19:55   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Creamkjolen på meg på FB-profilen min, men man ser ikke så mye av den kanskje.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-02-11, 19:56   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*bare en liten stund!*

Sist redigert av Karamell : 10-02-11 kl 22:06.
Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.