|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?Det virker som om vi er enige om at det er fullstendig lov å bli sliten av å være hjemme hele dagene med barn(a). Jeg tror vel at det varierer veldig på når vi setter grensen for om vi er slitne eller ei, men det betyr ingenting. Det er fullstendig lov å bli sliten. Det er vel mer hvordan man takler den slitne følelsen som er viktig å tenke litt over mener jeg.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?Jeg er sykemeldt pga kraftig bekkenløsning, og har minstejenta på tre hjemme hos meg hver dag. Merker godt at jeg blir mye fortere sliten nå når jeg er høygravid, særlig på dager der hun er ekstra krevende, men det som sliter verst er min dårlige samvittighet på hennes vegne. Det at jeg ikke klarer å stimulere henne og tilby henne en ordnet hverdag med masse lek både ute og inne, sammen med jevnaldrende. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?
Jepp, der skrev du det jeg satt og tenkte på. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?
|
|
|
#5 |
|
Tante Sofie
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Javel
|
Dette har jeg, og jeg må bare si at det er helt fantastisk. Er ikke så veldig glad i husarbeid, men bare det å iallefall kunne gjøre det i fred og ro. Samt gjøre litt ærend som en ellers bruker kvelder og helger på. Hadde ikke klart meg uten torsdagsfrien min.
|
|
|
|
#10 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?Det ville jo vært merkelig om man ikke skulle bli litt sliten innimellom...
|
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?Jeg elsker mine barn, men Gud bedre så sliten jeg er innimellom! Jeg har ikke disse naturlige Mary Poppins - genene, og synes ofte jeg går rundt som en vandrende bombe - klar til eksplosjon
Det har jeg gjort
|
|
|
#12 |
|
I farta!!
|
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?Jeg synes absolutt det er "lov" å bli sliten av barna sine. Tror det er veldig få som kan si at de aldri har vært slitne av barna sine.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?"Lov"?
|
|
|
#14 |
|
Bare svada..
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?Skulle Storebror vært hjemme med meg en dag så måtte vi gjort husarbeid og vasket. Da hadde han hatt oppgaver hele tiden istedenfor å henge på meg og kjedet seg.
|
![]() |
|
|