Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Service i Sverige ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 00:34   #21
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, det lurer jeg også på.

Er det noen som kan anbefale et verksted som utfører service på VW. Touranen min skriker etter service, men her hjemme er det pinlig dyrt, så jeg skal sette panseret med stø kurs mot Sverige for service. Men må bare vite hvor jeg skal henvende meg først.

Anyone?

Hvor bor du? Bor du på østlandet, eller skal over grensa den veien, kan disse være aktuelle: http://www.olofericson.se

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 07:39   #22
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvor bor du? Bor du på østlandet, eller skal over grensa den veien, kan disse være aktuelle: http://www.olofericson.se

Tackar. Bor i Østfold.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 00:18   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Det er en god del å spare ja. Hadde min Audi på service i Arvika for et par måneder siden (over Charlottenberg). Broren min har hatt sin Volvo på service der et par-tre ganger.....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 09:11   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.077
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Vi gjorde dette med vår Ford og sparte enormt mye.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 09:12   #25
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Vi har fått time først i september.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 09:20   #26
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Hos Volvo lønner det seg å sjekke priser de forskjellige stedene i norge også. På ene servicen på V40en vår var det 16-1700 kr forskjell fra Bergen og Haugesund. Det svarte seg faktisk å reise ens ærend til Haugesund å få det gjort. Nå hadde vi ærend der nede uansett, men vi ble overrasket over prisforskjellen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 12:06   #27
Lykkelig77
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Hadeland
Innlegg: 5
Lykkelig77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Ja, det lønner seg. Har hatt service på min gamle Seat i Sverige og vi sparte flere tusen kr.

__________________
Stolt mor til A født våren 2008
Lykkelig77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 12:30   #28
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.157
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Hvordan gjør dere det rent praktisk? Ringer rundt og sjekker priser for liten/stor service? Hva hvis noe må byttes som trenger deler? Hvis større ting må gjøres, så er det vanlig at de ringer og sjekker først, ikke sant?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 10:44   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Jeg bor litt langt unna svenskeverkstedene. Men jeg bruker helst ikke merkeverkstedet når jeg har bil som garantien ikke lengre gjelder på. Jeg er mer fornøyd med det frittstående verkstedet som tidligere var forhandler for mitt bilmerke. De kan jo også biltypen min, er billigere og minst like flinke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 10:49   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Oppdatering: Det er mulig å få det ennå rimeligere i Norge, hvis man styrer unna merkeverkstedene. Ny LongLife-service i går, hos lokalt verksted jeg fikk anbefalt fra troverdig hold. Denne gang med skifte av alle filtere (pollen og diesel i tillegg til luft og olje), og dermed over 7000 hos Møller - 3022 kroner, med moms, kvittering og stempel i serviceheftet.


Eder kunne ikke tenke Eders å opplyse annen VAG-sjåfør om navn og lokasjon på ette etablissement da?

  Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:00   #31
perl09
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 55
perl09 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Oppdatering: Det er mulig å få det ennå rimeligere i Norge, hvis man styrer unna merkeverkstedene. Ny LongLife-service i går, hos lokalt verksted jeg fikk anbefalt fra troverdig hold. Denne gang med skifte av alle filtere (pollen og diesel i tillegg til luft og olje), og dermed over 7000 hos Møller - 3022 kroner, med moms, kvittering og stempel i serviceheftet.

Jeg har gått over til 15000 service på min Sharan. Tok oljeservice med alle filtere hos en mekanikker. kostet meg 1800,-. Men ingen stempel.
Fullverdig for min del.

Mauser: Hvor er ligger det verkstedet du brukte?

perl09 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 13:53   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Da har jeg hatt service i Sverige på min bil. Jeg er virkelig, virkelig, virkelig IKKE fornøyd.
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=101908

  Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 15:59   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Service i Sverige ...

Joa - men det passet liksom så fint å ta det der isteden. Jeg har lært nå.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no