|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?
Nei, virkelig ikke.
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg trur kanskje dette har med standard på bad å gjere. Eg valgte badekar i leiligheta mi noko som er klønete å dusje i. Der eg bodde før hadde eg fiiiin dusj med dempa belysning, fine fliser og det meste, og da likte eg bedre å dusje. Minn meg på dette når eg skal kjøpe hus er du snill.
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Når jeg leser denne tråden kjenner jeg at jeg kanskje er litt dusjehysterisk, på samme måte om jeg tenker på ivrige husmødre som hysteriske når det gjelder rydding og vasking i heimen.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Prøver å begrense det til annenhver dag, i perioder med lite aktivitet kan det også gå to dager uten dusj. Er atopiker og huden min har ikke godt av å dusje hver dag.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver dag...
![]() |
#8 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hårvask er jo ofte den viktigaste grunnen til at eg kjem meg i dusjen.
![]() |
![]() |
#11 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man trenger jo ikke skrubbe hele kroppen med såpe hver gang man dusjer, man bare vasker seg der det er mest nødvendig, og resten får jo bare rent vann på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sikkert ikke. Men jeg har vasket håret hver eneste morgen de siste 15-20 årene, og det er aldri slitt eller tørt. Jeg har hår som ser sunt, rent og blankt ut, etter min egen mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Hver morgen og ofte om kvelden også. Håret bare om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte dusjer du?Annenhver dag, men så trener jeg innimellom også, så da blir det fort 6 dager i uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|