|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg kan litt om mye, og mye av det er skrapkunnskap. Tenker jeg er sånn midt på her inne. Ellers i livet er jeg ganske smart. Skolesmart har jeg alltid vært, men det er jo noe helt annet. (Og jeg vet også mye om 2.verdenskrig og sånt, men er man smart, da? ) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Niks. Jeg har sykt peiling på et par temaer, men på nesten alt - om ikke faktisk alt jeg kan er det folk her som kan mye, mye mer. |
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?På ingen måte, men jeg er smart nok til mitt bruk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nope. Føler meg heller mye dummere etter at jeg begynte å lese litt her inne igjen.
|
|
|
#7 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen, men dum er jeg langt i fra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Da får vel jeg slippe katta ut av sekken og tilstå at det er jeg som er den smarteste på FP ;-) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Du får bruke litt tid til å bevise det,
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er intelligent nok på visse områder, temmelig intelligent på andre områder, og på enkelte områder er jeg stokk dum, så jeg antar jeg ligger ganske på gjennomsnittet.
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Tror nok jeg er ganske gjennomsnittlig. Forsatt ung og har masse å lære. Men en av de yngste tror jeg at jeg er |
|
|
|
|
|
#13 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Not at all, jeg tror heller at jeg virker tidvis meget blond og ikke spesielt lur.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Bare når du baker pizzasnurrer. :trøster: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg føler meg ofte som den smarteste, men slett ikke på FP. Det er vel noe av grunnen til at jeg trives. Det er flere å bryne seg på her.
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Her passer det med danglebærsangen! (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Jeg får kjeft av storesøster. Sånt passer seg nemlig ikke. Noen kan høre meg.
|
![]() |
|
|