Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 21:22   #161
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tok det noenlunde med fatning da jeg våknet opp til en julepyntet stue i dag...

og

Jeg har ryddet og fått huset vasket i dag.

Gammel 29-09-10, 11:16   #162
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Jeg dro rett i svømmehallen når ungene var levert til tross for at svºmmedaten min avlyste i siste liten
Også har jeg sørget for at ei venninne av meg som har i bursdag i dag må bake kake til meg i morgen

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:33   #163
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor Fibi maser om trening her?

Ja. Men. Jeg har hatt mobiltelefonen enten avslått eller på lydløs i en uke. Mest avslått. Jeg har faktisk hatt ferie, og skal ha det en uke til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 00:47   #164
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjørt bil uten å grue meg på forhånd!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:16   #165
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har gjort en ganske god jobb med å oppdra 10 åringen.

Jeg kom nemlig hjem fra jobb i går, til et nyvasket hus. Hun og to kamerater hadde kjedet seg så fælt, at de hadde ryddet og vasket huset. Badet var vasket, støv tørket og gulv vasket. Og ikke forventet de noe for det heller. (Det skal sier at 10 åringen er prepubertal av en annen verden om dagen, og dagen består egentlig av kjefting, smelling i dører og gråt og tenners gnissel. Så lyspunktene er få, men desto bedre. )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:20   #166
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Flinke Maverick! Og flinke Krem-10-åringen!

Jeg har faktisk vært flink til å holde stua nogenlunde ryddig fortsatt. Litt utfordringer er det, når gangen til stadighet må tømmes pga håndverkere, men det klarer jeg å se forbi.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:26   #167
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skjørt på. Da er jeg flink, apparently.

Ellers er jeg i deadlineland uten å ha helt hetta.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:59   #168
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tok det noenlunde med fatning da jeg våknet opp til en julepyntet stue i dag...

De ungene dine må være verdens herligste!

Jeg har ringt i dag (flink!), satt benet ned (enda mer flink!) og virkelig satt krav i forhold til noe som er veldig viktig for meg. (Wow-flink!).

Nå sitter jeg lett skjelvende og venter på responsen.

Gammel 05-10-10, 09:10   #169
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

De ungene dine må være verdens herligste!

Jeg har ringt i dag (flink!), satt benet ned (enda mer flink!) og virkelig satt krav i forhold til noe som er veldig viktig for meg. (Wow-flink!).

Nå sitter jeg lett skjelvende og venter på responsen.

Bra jobba!!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:27   #170
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Oi, Blondie. Du topper dagen før kl 9.

I dag har jeg skjørt på. Også lot jeg lillebror få god morgen yoghurten som jeg hadde tenkt å ha selv.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:14   #171
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så mange flinke folk!

Jeg gjorde en bra oppussingsinnsats i går, så i dag skal jeg hekle og drikke te mens Pjotten sover, og kose og leke og tulle og le mens han er våken.

Gammel 05-10-10, 12:19   #172
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

I dag har jeg skjørt på.

Ved første øyekast, tenkte jeg:
Det er flott at tink kjører på med å gi barna sine det hun har mest lyst på selv, men grammatikken har tydeligvis vært noe skadelidende

Gammel 06-10-10, 21:49   #173
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på min første spinning-time. Ever. Og jeg besvimte ikke.

Gammel 06-10-10, 21:53   #174
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg har bakt grove rundstykker.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:18   #175
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har malt yttergangen.. Passer på å ta det når ungene er hos faren i høstferien.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 01:34   #176
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har tatt en vanskelig telefon og logget inn på nettbanken.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 20:38   #177
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vasket kjøkkenet i dag. Inni og utenpå skapene, veggene og vinduet. To store søppelsekker med "kastbart" står i garagen. Hvor kommer alt rælet fra??

Resten av huset er også vasket, og alle sengene er skiftet på. Alt tøy er vasket og venter på å bli lagt sammen.

Jeg fikk også tid til en shoppingrunde faktisk. Masse lys, og litt stæsj til huset, og bukse, dressjakke og topp til meg selv. Og, nytt flanettsengetøy til husets herskap.

Innimellom vaskingen fikk jeg spraymalt to sinkpotter som var blitt så stygge. Nå holder de noen år til på trappa.

Nå skal jeg få laget litt mat til Storebror og meg. Jonas ville ha Grandis i kveld, og det passet i grunn utmerket.

Gammel 16-10-10, 21:05   #178
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har blitt veldig flink til å trene I over 1 mnd har jeg trent min 3 ganger i uken, og kjenner at dette har jeg lyst til å fortsette med!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 17:34   #179
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg har lest en masse pensum som jeg skulle ha lest for leeenge siden.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:22   #180
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok med meg ungene på tur i dag - i regnet. Jeg har også lagd en stor porsjon lapskaus, så nå har vi mange krisemiddager i fryseren framover.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.