Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor får jeg kjøpt "dings" til vinduet mitt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 22:05   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hvor får jeg kjøpt "dings" til vinduet mitt?

Jeg aner ikke hva det heter, så dings ble særdeles beskrivende.

Det ene vinduet på stua kan ikke lukkes skikkelig. Og grunnen er en manglende dings. Det er et vindu av typen som man åpner med en hendel midt på nederst, også skyver vinduet ut. For å låse vinduet trykker man da altså hendelen ned igjen, og da kommer det to slike dingser stikkende ut på hver side av vinduet. Skjønner?

Vel, de dingsene på disse vinduene har de tydeligvis ikke greid å lage lange nok, så som standard er det montert en forlenger i plast utenpå. Hvorfor kan man jo undre seg over, men det er slik på samtlige vinduer. Nå er en av disse plastdingsene knekt med det resultat at jeg ikke får lukka vinduet skikkelig og det trekker temmelig bra. Upraktisk.

Jeg har den biten som ikke lenger sitter fast i resten - må jeg lime eller er det noe vidunderlig å få kjøpt?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 22:38   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt "dings" til vinduet mitt?

Jernia har mye slikt. - FOrøvrig så finner du kanskje produsentnavn på vinduet (i nærheten av hvor du løfter opp for å fri barnesikring f.eks?)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no