|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Fårikålsesongen ... Har dere medlidenhet med dyrene?Jeg spiser ikke kjøtt.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fårikålsesongen ... Har dere medlidenhet med dyrene?Veravera:
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Fårikålsesongen ... Har dere medlidenhet med dyrene?
![]() |
![]() |
#5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fårikålsesongen ... Har dere medlidenhet med dyrene?Nei.
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Fårikålsesongen ... Har dere medlidenhet med dyrene?
![]() |
![]() |
#7 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fårikålsesongen ... Har dere medlidenhet med dyrene?Nå er det en gang sånn at vi er rovdyr, sånn er bare naturen. Så nei, tenker ikke særlig på de stakkars dyra, men håper jo de blir slaktet på en human måte.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Nei det tenker jeg ikke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Jeg har mest medlidenhet med meg selv, for jeg liker ikke fårikål. :full av empati:
![]() |
![]() |
#10 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Jeg synes ikke det er spesielt stas med slakting av dyr, det er en soft spot. Jeg er aldri med å leverer dyr til slakt her hjemme, jeg er egentlig aldri med dyra på noe som helst. Bortsett fra de vi har for kosens skyld.
![]() |
#11 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Så du mener at dyra ikke blir stresset av trang og langvarig transport samt oppbevaring på fremmed sted og med fremmede lukter?
![]() |
#12 |
can-jur
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?
Selvfølgelig opplever de stress, men det utelukket negativt?
![]() |
![]() |
#13 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Vi som jobber med dyr tar jo alle mulige hensyn vi kan for å unngå stress.
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Har overhodet ikke noe i mot dette nei. Dyr er mat, og så lenge de behandles bra mens de lever, så er det helt greit.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Nei. Jeg tror sauene har gode liv, til husdyr å være. |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?OK, hvis det var du prøvde å få fram i hovedinnlegget ditt så foreslår jeg en litt annen approach. Det lønner seg nemlig å ha både overskrift og innhold som beskever det du vil snakke om,i ditt tilfelle tydeligvis dårlig dyretransport og ulempene ved store slakterier. Det er ikke så lett å skjønne når du linker det spesielt opp mot fårikålsesong og dyr som breker etter barna sine, spedd på med masse gråtesmileyer.
![]() |
#17 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Jeg fikk flashback til sangtimene på barneskolen, jeg nå: (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#19 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() Sv: Fårikålsesongen – har dere medlidenhet med dyrene?Nei, den betalingsviljen er det nok sikkert dårlig med Floksa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
can-jur
|
Ja, å være bonde og produsere mat bør være et kall og en national dugnad
![]() |
![]() |
|
|