Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-10, 13:42   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Jeg har vært veldig flink de siste dagene, til tross for at lillebror har holdt spetakkel i timesvis flere netter på rad. I går bakte jeg rundstykker, lagde elleve porsjoner med pastasaus og var på barseltreff med god lunsj (medbrakt). I dag er jeg hjemme med sykt barn og har ryddet til den store gullmedaljen: soverommet er strøkent, og det samme er sovesofaen på lillebrors rom. Snuppas rom er ryddet, og alt tøyet som er for smått for henne er pakket sammen og skal gis bort til en venninne. Det samme med lillebrors garderobe. Ull- og vintertøy er fremme, og skotøy er klart. Jeg er i gang med vaskemaskin nr to, og har gjort klar til en til. Deilig start på uka!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.