![]() |
#602 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Ny utgave i 2010. Vet ikke om denne linken virker, men søk etter boken på www.bokkilden.no hvis ikke. |
![]() |
![]() |
#603 |
Med & uten trylleformel.
|
Vi har lest et par, og de har vært populære. Får se om vi finner flere Lillesøster-bøker. Ellers har andre K-Grossmann-bøker vært populære. Vrimlebøker er helt toppen, både for 3-åringen og snart 6-åringen. Jeg syns også de er morsomme.
![]() |
#604 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi holder på med Påls bøker av Barbro Lindgren, og Stjernekikkeren syns det er så stas! Tydelig at han syns det er spennende å lese om ting fra sitt eget hverdagsliv.
#605 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser bøkene om "Geronimo Stilton". Både pappaen og storebror (7,5) syns de er kjempemorsomme (det er som regel han som leser for storebror). Jeg leser Mormor og de 8 ungene, når jeg får slippe til. Elsket de bøkene som liten.
#607 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har akkurat startet på tredje Harry Potter. |
![]() |
![]() |
#609 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Akkurat nå for tiden leser vi Millie in Berlin (av Dagmar Chidolue) som forberedelse på at vi skal til Berlin i neste uke.
#610 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Leser mye Gubben & Katten for 4 åringen, samt små historier av Alf Prøysen, for ikke å snakke om at vi leser i Alle Barns Eventyr. Vi har også begynt på Roald Dahls "Georgs magiske medisin", den liker han godt, samt Kardemomme by.
#611 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"Georgs magiske medisin" for storebror. Forskjellige bind av Lillesøster, Albert Åberg og Ludde i rotasjon for lillesøster.
#612 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi begynte på Harry Potter og Ildbegeret i går kveld, og det var stor misnøye med at jeg avsluttet lesingen etter første kapittel.
#613 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi skal begynne på Mio min Mio i kveld.
#614 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg prøvde å lese eventyr for toåringen i dag, men hun syns bukkene bruse var så innmari skummelt, at det måtte jeg bare gi opp. Tilbake til bildebøkene.
#617 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Eldste (7 år) er ikke interessert i bøker. For den yngste på fire år er det akkurat nå mye Albert Åberg, Pulverheksa og Gubben og katten. Og ellers en hel del andre billedbøker. Det er først nå vi kan lese litt lenger bøker (gubben og katten etc). |
![]() |
![]() |
#618 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#620 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og mannen veksler på å lese for snuppa, så jeg føler ikke at jeg har boka helt inne (det er så mange navn!), men vil vel karakterisere den som helt grei. Snuppa sjøl kastet en femmer på terningen.
|
|