Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ditt beste jåletips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-10, 20:56   #21
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Åja. Jeg kan ikke sånn netthandel fra ytlanne ...

Eller du kan stikke innom en frisør, men det er jo en del dyrere =)

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 21:53   #22
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

Jeg har fått mye finere hår uten å bruke mer tid på det, rett og slett ved å gå over til hårbørster med naturbust. Det er litt stress å finne en frisør som selger dem, men det er utrolig hvor stor forskjell det gjør. Litt av produktet under i tuppene innimellom i tillegg, så blir kloddehåret mitt glatt og blankt på 1-2-3. (And they said it couldn't be done, but I did it.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 22:29   #23
sofie
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
sofie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

8 timers søvn hver natt

sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 22:51   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

Opprinnelig lagt inn av sofie, her.

8 timers søvn hver natt


... oh, shut up.

Dempet belysning og sotede øyne gjør underverker for meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 00:09   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

Hvit kajal på undersiden og oversiden av øyevippene. Våken med en gang.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 00:21   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

* Touche Eclat - highlighter fra YSL

* Ansiktsoljene fra Decleor - har to forskjellige avhengig av hvordan huden min er. 3-4 dråper over hele ansiktet under dagkremen.

* Photo Finish fra Smashbox - en gelè man legger under sminken dersom man f.eks. skal på fest. Sminken ser 100% perfekt ut over denne.

* Dag- og nattkremene "Skin Vivo" fra Biotherm. Slår ALT annet jeg har prøvd av dag- og nattkremer. Jeg har i utgangspunktet egentlig aldri vært veldig fornøyd med Biotherm før disse kremene kom. De er mirakel-kremer. Nydelig myk konsistens.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 21:32   #27
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Ditt beste jåletips?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... oh, shut up.

Dempet belysning og sotede øyne gjør underverker for meg.

Hehe, fantastisk! Her i gården pusser vi opp, så jeg har i grunn ikke sett meg selv i skikkelig speil på et års tid nå..kommer til å få sjokk.. Bra vi kan ha dempet belysning til langt utpå vårparten

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no