|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Og jeg er som agenten og trives ikke når jeg blir myk og veier litt mer enn jeg bør. Det er mange som er nydelige når de er myke og runde, men jeg blir firkantet og mister mine kvinnelige former.
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?For meg er 42 et problem. 40 også. Det er fordi jeg alltid har brukt størrelse 38, og alt over det betyr derfor at jeg har lagt på meg. Med en overvektig far er det noe jeg virkelig tilstreber å unngå, så når buksene begynner å stramme setter jeg inn noen tiltak til de ikke gjør det lenger (kutter godteri enkelt og greit, spiser altfor mye av det ellers).
|
|
|
|
#3 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg er utenfor den ideelle BMI i forhold til dødsrisiko, men jeg kjenner at det ikke plager meg i det hele tatt.
|
|
|
#4 |
|
awesom
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg er en størrelse 42 i overkroppen og en liten 40 i underkroppen. Jeg er i hvertfall 10 om ikke 15 kilo for tung. Konklusjonen er vel egentlig at jeg er for tykk i 42, selv om det bryr meg pent lite.
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?For meg er det ikke greit. Jeg ville vært overvektig. Men jeg er jo en seksti.
|
|
|
#6 |
|
lykkelig
|
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg har tenkt på denne tråden siden i går. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Hvis jeg kommer opp i str 42 er jeg klassifisert som overvektig i følge BMI kalkulator. Jeg er nå str 38 og "lett overvektig"
|
|
|
#8 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?Jeg bruker str 42-44 alt ettersom men vil ikke karakterisere meg som overvektig ....
|
![]() |
|
|